باد باد .

باد

امولسيفاير صنعت نفت

قيمت فروش مونو پروپيلن گليكول MPG

شركت بازرگاني تيناكم محصول مونو پروپيلن گليكول MPG را از كشور چين و كره با برند سامسونگ وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بشكه هاي 250 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد مونو پروپيلن گليكول MPG با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي
Tags: 

نمايندگي فروش اسيد فوماريك دارويي

شركت بازرگاني تيناكم اسيد فوماريك خوراكي و دارويي را از كشور ژاپن وارد مينمايد شما مشتريان عزيز ميتوانيد جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول، دريافت نمونه و خريد با تلفنهاي شركت يا با مديريت فروش مهندس اميني تماس حاصل فرمائيد.

كاربرد اسيد فوماريك در صنايع غذايي:
1. اسيد فوماريك اسيد آلي با طعم ترش است. از اين رو، آنها به عنوان يك طعم دهنده استفاده مي شود.
2. اسيد فوماريك است كه حتي در نان براي طعم و مزه ترش استفاده مي شود.
3. اسيد فوماريك به عنوان يك آنتي اكسيدان در قالب ماده اي است كه كمك مي كند تا به حفظ سطح اسيديته استفاده مي شود.
4. اسيد فوماريك  به كاهش سطح pH كمك مي كند و داراي عملكرد ضد باكتري و ضد عفوني كننده است.

 

فارسي
Tags: 

قيمت فروش شربت گلوكز gluغير مجاز مي باشدe

توليدكننده گلوكز ذرت - فروش گلوكز مايع

شركت تيناكم محصول گلوكز ذرت و گندم را  در بسته بندي هاي 25, 50 و 300 كيلويي در انبار تهران و اصفهان عرضه مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گلوكز با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

بسته هاي از DE 42 شربت گلوكز ذرت با بريكس 82٪ به صورت فله در تانكرهاي 20 تني.
هم چنين بسته محبوب به صورت بشكه هاي 290kg / درام پلاستيك و يا گالن هاي 50 كيلويي در دسترس است.

فارسي
Tags: 

فروش متيلن كلرايد Methylene Chloride - قيمت دي كلرو متان سامسونگ

فارسي

شركت بازرگاني تيناكم محصول متيلن كلرايد را از كشور چين و كره با برند سامسونگ وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بشكه هاي 250 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد متيلن كلرايد با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

Tags: 

فروش محلول آمونياك مايع با خلوص 20-25درصد - Ammonia

شركت تيناكم محصول آمونياك مايع را خلوص 20 تا  25 درصد عرضه مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بشكه هاي 200كيلو گرمي و يا تانكرهاي 17 و 25 تني با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد محلول و گاز آمونياك99درصد با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

توضيحات محصول آمونياك Ammonia

فارسي

فروش زانتان گام خوراكي- خريد صمغ گزانتان مش200

شركت بازرگاني تيناكم محصول  زانتان گام Xanthan gum را از كشور چين و آلمان وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي در مش هاي 80 و 200 با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد زانتان گام Xanthan gum با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي
Tags: 
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۹:۲۳ توسط:shima موضوع:

امولسيفاير صنعت نفت

كتراك

نامهاي ديگر: katrak , ماده منبسط كننده غيرانفجاري، تخريب كننده سنگ، تخريب كننده بتن، ضد بتن ساروج
بسته بندي: 30 دقيقه اي در كيسه هاي20 كيلويي و 2ساعته و 12 ساعته در كيسه هاي 25 كيلويي
مدت نگهداري: دو سال در بسته بندي اوليه در دماي ۵ الي ۳۵ درجه سانتيگراد.
قابليت حل: محلول در آب
شكل ظاهري: پودر طوسي رنگ
گريد: صنعتي

فروش كتراك

كتراك چيست

كتراك يك عامل تخريب كننده ي بدون صدا و غير انفجاري است كه بدون ايجاد سر و صدا، ارتعاش، آلودگي هوا و يا آلودگي محيط زيست، سنگ يا بتن را به راحتي ( به صورت كنترل شده ) قطعه قطعه ميكند. اين ماده يك پودر خشك است كه هنگام مخلوط شدن با آب با نيروي تا 8000 تن در هر متر مربع توليد ميكند. اخذ هيچ مجوزي يا پروانه اي براي استفاده از آن لازم نيست. كتراك در مواردي مورد استفاده قرار مي گيرد كه در آن استفاده از مواد منفجره يا وسايل مكانيكي (مثلا در نزديكي ساختمان ها، كابل هاي زيرزميني، لوله هاي گاز، لوله هاي نفت و آب يا مناطق حساس به صدا) غير ممكن و نا ايمن است. كتراك يك پودر بي ضرر و غير سمي است ، كه كارآمد، با استفاده آسان و بسيار قابل اعتماد در همه انواع شرايط - حتي زير آب است. از آنجا كه قابليت اطمينان آن اثبات شده است، توسط تمام شركت هاي مهندسي عمران و ساخت و ساز در سراسر ايران استفاده مي شود. اين ماده همچنين به عنوان ملات منبسط كننده  شناخته شده است، اين محصول كاملا ساده و بي خطر براي استفاده است و تا كنون در همه انواع سنگ ها و حتي بتن مسلح بكار رفته است.

كاربرد كتراك

1-استخراج معادن سنگ
2- تخريب صخره هاي سنگي و احجام بتني.
3-حفاري و احداث تونل ها
4- تخريب بـتن هاي مسلـح و غيرمسلح (نظيـر ديوارها، فونداسيونها و….).
5- تخريب در زير آب.

كاربرد كتراك

طريقه استفاده كتراك

كتراك را ابتدا با نسبت 2 به 1 با آب خالص مخلوط كرده، سپس دوغاب حاصله را به مقدار معين ، تا 80% ارتفاع چال پر مي كنيم. سپس سرچال را با گوه چوبي مي كوبيم تا در چال بسته شود. سپس پس از نيم ساعت از ريختن كتراك در داخل چال، فعل و انفعالات شيميايي انجام مي گيرد وتوليد گاز مي كند. در اثر فشار گاز گوه چوبي مقداري به سمت بالا حركت مي كند. لازم به ذكر است كه بايستي دقت شود تا نيم ساعت پس از ريختن دوغاب در داخل چال مجدداً پتك ها را در داخل چال بكوبيم. براي اينكه كتراك عمل شكستن را به طور كامل انجام دهد بايستي 1 تا 2 ساعت به آن فرصت داده شود. اين زمان بستگي به سختي سنگ دارد.
- تقريبا 2 كيلوگرم دوغاب كتراك در هر سوراخ با عمق 1 متر و قطر 38 ميلي متر استفاده مي شود. قطر سوراخ توصيه شده 38 ميلي متر است سوراخ ها نبايد با قطر بالاي 45 ميلي متر حفاري شوند.
- ما توصيه مي كنيم كه از تجهيزات حفاري پنوماتيك استفاده شود (نه ابزار هاي الكتريكي). كتراك بايد با آب شيرين سرد مخلوط شود و در اوايل روز قبل از اينكه سنگ يا بتن زير نور خورشيد گرم شود.
- سوراخ ها بايد فاصله اي بين 300 تا 350 ميلي متر داشته باشند. فاصله نزديكتر، دقيق تر خواهد بود.
- مهم است كه شما سنگ يا بتن را به صورت باز و جدا از يكديگر بشكنيد . سنگهايي كه شكسته شده اند، بايد از در حد امكان از هم جدا گردند.
- هنگام حفاري تخته سنگهاي آزاد، بايد  تقريبا 80٪ از طول  مته را براي سوراخ كاري استفاده نمود. براي سطوح بتني يا صخره اي در حفاري ها، اين عامل عامل در حدود 10٪ است.
- كتراك تقريبا 8000 تن در هر متر مربع نيرو توليد ميكند و بايد با دقت مورد استفاده قرار گيرد. پيشنهاد شده است كه پس از ريختن، منطقه پاكسازي شود؛  گاهي مشاهده شده است كه دوغاب كتراك از سوراخ ها به صورت پف بالا ميزند اين در صورتي است كه بخار بيش از حد ايجاد شده باشد.

طريقه استفاده كتراك

 

فروش كتراك

شركت تيناكم آمادگي دارد ضمن دريافت سفارش‌هاي مشتريان عزيز، كتراك مورد نياز مشتريان عزيز را بهترين قيمت و بهترين كيفيت تأمين كند و در سريع‌ترين زمان ممكن به‌وسيله سيستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهاي مختلف ارسال نمايد. قيمتهاي عرضه شده توسط اين شركت هميشه پائين ترين قيمت است و مي‌توانيد ضمن استعلام قيمت، با قيمت  ساير اشخاص حقيقي و حقوق ديگر مقايسه نمائيد.

فارسي
Tags: 

گلايسين (گليسين)

گلايسين

نامهاي ديگر: امينواستيك اسيد، گليسين، Glycine
فرمول مولكولي: C2H5NO۲
شكل ظاهري: پودري يا كريستالي سفيد
كشور سازنده: آلمان، چين
بسته بندي: 25 كيلويي

گلايسين

  گلايسين (به اختصار Gly يا G) اسيد آمينه است كه داراي يك اتم هيدروژن تنها به عنوان زنجيره جانبي آن است. اين ساده ترين و سبك ترين اسيد آمينه ممكن است. فرمول شيميايي گلايسين C2H5NO2 است. گليسين يكي از 20 اسيد آمينه اي است كه پروتئين زايي مي كند. كدهاي ژنتيكي آن GGU، GGC، GGA، GGG  است. گليسين جامد بلوري سفيد رنگ است و تنها اسيد آمينه‌ي غير كايرال است. اين ماده يك تركيب آمونيومي چند گانه است كه تحت تنش خشكي در بسياري از گياهان تجمع مي كند. اين امينو اسيد غير قطبي، و آب دوست هست. تابع اصلي گلايسين به عنوان يك پيشرونده براي پروتئينها است، مانند نقش متداخل آن به صورت دوره اي در شكل گيري اسپري كلاژن در ارتباط با هيدروكسي پرولين. اين محصول همچنين يك بلوك ساختماني براي محصولات متعدد طبيعي است.

موارد استفاده گلايسين

ساختار ساده و كوچك اين آمينو اسيد و تبادل يك هيدروژن با زنجيره جانبي باعث شده تا در محيط‌هاي مختلف خواص اسيدي و بازي متفاوتي از خود نشان دهد، بطوري كه در محيط‌هايي با pH كم pka برابر با ۹٫۶ و در محيط‌هايي بازي تر pka برابر با ۲٫۴ را دارا مي‌باشد. گليسين به طور معمول چندين كاربرد دارد:
1. كاربرد داروئي. اكثر گليسين به عنوان مواد درجه اي دارويي براي كاربردهاي متنوع توليد مي شود. فروش گليسين دارويي حدود 80 تا 85 درصد از بازار جهان را تشكيل مي دهد.  گليسين درجه دارويي براي برخي از استفاده هاي دارويي مانند تزريق داخل وريدي توليد مي شود كه در آن نيازهاي خلوص مشتري اغلب از حداقل مورد نياز تحت معيار USP بالاتر است. گليسين درجه دارويي اغلب به مشخصات اختصاصي توليد مي شود و به طور معمول در مقايسه با گليسين درجه بندي USP برتر است.
2.  كاربرد صنعتي، كه براي استفاده در كاربردهاي صنعتي فروخته مي شود؛ براي مثال، به عنوان يك عامل در پيچيدگي و پايان دادن به فلز.
3. كاربرد خوراكي، از آن در مواد غذايي حيوان خانگي و خوراك دام استفاده مي شود. براي انسان ها، گليسين به عنوان يك تقويت كننده شيرين كننده / طعم فروخته مي شود. برخي مكمل هاي غذايي و نوشيدني هاي پروتئيني داراي گليسين هستند. 
4. ساير مصارف، گليسين به عنوان يك عامل بافر كننده در آنتي اسيدها، ضد درد، ضد عرق، لوازم آرايشي و لوازم آرايشي عمل مي كند. بسياري از محصولات متنوع از گليسين يا مشتقات آن استفاده مي كنند، مانند توليد محصولات اسفنج لاستيك، كود، كامپوزيت هاي فلزي.

كاربرد گلايسين

 

فارسي

گلوتن

گلوتن

گلوتن پروتئيني است كه در گندم و جو  يافت مي‌شود كه 75 تا 85 درصد از كل پروتئين موجود در گندم نان است. اين ماده باعث كش آمدن خمير و ترد شدن بافت فراورده نهايي مي‌گردد. ريشه كلمه گلوتن كلمه لاتيني «گلوتن» به معناي «چسب» مي‌باشد. گلوتن تركيبي پروتئيني است كه از غذاهاي فرآوري شده از گندم و ساير غلات مرتبط به آن از جمله چاودار و جو بدست مي‌آيد. گلوتن تركيبي از دو گليكوپروتئين گليادين gliadin و گلوتلين glutelin مي‌باشد كه متصل با نشاسته در اندوسپرم (بافت تغذيه‌اي اطراف جوانه) بسياري از غلات علوفه‌اي حضور دارند. گليادين (از پروتئينهاي پرولامينيprolamins مي‌باشد) و گلوتلين حدود ۸۰٪ محتواي پروتئيني دانه گندم را تشكيل مي‌دهند. (گليادين محلول در الكل است و گلوتنين فقط در باز و اسيدهاي رقيق محلول مي‌باشد).

گلوتن چيست

دلايل خشك شدن نان/ علت ور نيامدن خمير نان

پايين بودن كيفيت نان دلايل زيادي دارد كه از ان جمله ميتوان به بي‌كيفيت بودن آرد و رعايت نكردن استانداردهاي توليد در كارخانه‌هاي آردسازي عنوان شود. آرد گندم حاوي گلوتن و پروتئين است كه به نان ساختار مي دهد. ميزان زياد ملاس، شكر قهوه اي، ميوه و آب ميوه حاوي اسيدها مانع فعاليت گلوتن مي شود. محتواي گلوتن نان احتمالاً بعلت جذب آب در روندآبگيري، بعنوان يكي از عوامل بيات شدن نان مورد توجه مي‌باشد. وجود گلوتن بر نرمي و كش آمدن بافت محصول نهايي تأثير دارد.وقتي آرد با آب مخلوط مي‌شود، پروتئين‌هاي گلوتن شبكه‌اي چسبناك تشكيل مي‌دهند كه از نظر استحكام شبيه چسب است.  خاصيت چسب‌مانند گلوتن باعث كشسان شدن خمير مي‌شود و به نان اين قابليت را مي‌دهد تا هنگام پختن، پُف كند. گلوتن به نان بافتي قابل‌جويدن و خوب مي‌دهد.

اضافه كردن گلوتن به آرد

گلوتن، بصورت خشك و آسياب شده به خمير افزوده شود، و باعث افزايش ثبات سختاري نان شده و نان را قابل جويدن مي كند. در صنعت براي اينكار ماشينهاي همزن وجود دارد. در محصولاتي كه پروتئين كمي دارند گلوتن نقش مكمل پروتئيني را نيز بازي مي‌كند. به طور كلي، سطح گلوتن بالاتر با مقادير بالاتري از پروتئين به طور كلي در ارتباط است. خميري كه به آن گلوتن اضافه شده بايد بخوبي ورز داده شود تا به حداكثر اندازه خود پف كند.

نحوه توليد گلوتن

پروتئين گندم است كه داراي خاصيت چسبندگي و انعطاف پذيري ويژه اي مي باشد و از خمير آرد گندم تهيه ميشود. پس از شستشوي توده خمير با آب، نشاسته موجود در آن خارج شده و شبكه پروتئيني كمپلكسي شامل (گلوتئين، گيادين و مزونين) تشگيل ميگردد. اين پروتئين به وسيله ماشين تفكيك كننده و با شستشو و غربال كردن مداوم توده خميربدست مي آيد. اين ماده پس از خشك شدن بصورت پودر كرم رنگ روشن و يا قهوه اي مايل به زرد با مزه خنثي عرضه مي گردد.

كاربرد هاي گلوتن

كاربرد گلوتن محصولات پخت و آرد

  • به تاخير انداختن بياتي نان بعلت جذب آب در روندآبگيري
    • با توجه به كيفيت آرد و نوع محصول توليدي، مقدار پيشنهادي بين 3 تا 4 درصد وزن آرد مي‌باشد.
  • حجيم كردن نان بوسيله ي به دام انداختن گازهاي حاصل از تخمير
  • نرمي و كش آمدن بافت محصول نهايي
  • ايجاد بافت يكدست و الاستيسيته مناسب قرص نان
  • ايجاد خاصيت كشساني در محصولات جويدني نظير پيتزا ( گلوتن در خمير پيتزا جهت ايجاد حجم مناسب و تخلخل بيشتر بافت بكار مي رود)
  • ارتقاء محتواي پروتئيني محصول و غني سازي پروتئين آرد
  • غني‌سازي آرد ماكاروني و رشته سوپ
  • بهينه كردن رنگ پوسته نان
  • بهينه سازي طعم نان
  • سريال‌هاي صبحانه و رشته آش

ساير كاربردهاي گلوتن

  • گلوتن گرفته شده از گندم هنگامي كه در آبگوشت پخته شود مقداري از آب و مزه آن را بخود مي‌گيرد و بافت سفتي پيدا مي‌كند و از اين رو، در توليد محصولات شبه گوشت مرغ، اردك، خوك، ماهي و گوساله كاربرد دارد. (نمونه عكس پايين)
  • بعنوان تثبيت كننده در توليد انوع بستني و سس كچاپ استفاده ميشود.
  • در ساخت آبجو و سس سويا نيز ميتوان از اين محصول استفاده كرد.
  • در تهيه آمينو اسيدها و آدامس به عنوان مواد فعال عمل كرده و در مواد پاك كننده بكار مي رود .
  • گريد صنعتي اين محصول در صنايع چسب و كارتن سازي در مواد دارويي ، باند و يا پارچه هاي تنظيف به كارمي رود .

گلوتن در محصولات گوشتي

 

فروش گلوتن

شركت تيناكم آمادگي دارد ضمن دريافت سفارش‌هاي مشتريان عزيز، گلوتن مورد نياز صنايع مختلف را بهترين قيمت و بهترين كيفيت تأمين كند و در سريع‌ترين زمان ممكن به‌وسيله سيستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهاي مختلف ارسال نمايد. قيمتهاي عرضه شده توسط اين شركت هميشه پائين ترين قيمت است و مي‌توانيد ضمن استعلام قيمت، با قيمت  ساير اشخاص حقيقي و حقوق ديگر مقايسه نمائيد.

 

فارسي

هيدروكسيد پتاسيم (پتاس)

پتاسيم هيدروكسيد

نامهاي ديگر: پتاس، پتاسيم هيدرات، هيدروكسيد پتاس، پتاس سوزآور
فرمول مولكولي: KOH
شكل ظاهري: جامد گرانول سفيد رنگ
انحلال پذيري: محلول در آب، الكل، گليسرول - نامحلول در اتر، آمونياك مايع

كاربرد: خنثي سازي اسيدها

پتاسيم هيدروكسيد

پتاسيم هيدروكسيد يك تركيب شيميايي با فرمول مولكولي KOH است، و معمولا پتاس سوز آور ناميده مي شود.  اين تركيب و سود سوزآور يا همان سديم هيدروكسيد از قويترين بازها هستند. برعكس هيدروكسيد سديم، هيدروكسيد پتاسيم عاري از هرگونه  كلر مي باشد و در نتيجه ازآن ميتوان براي خنثي سازي محلول ها و موادي كه بايد در عدم حضور كلر خنثي شوند مورد استفاده قرار گيرد. هيدروكسيد پتاس نسبت به مقدار بيشتري در آب حل مي شود. پتاس، جامدي بي بو، سفيد و ناهموار است كه اغلب محلول درآب است. برآورد شده كه در سال ۲۰۰۵ بين ۷۰۰٬۰۰۰ تا ۸۰۰٬۰۰۰ تن از اين محصول توليد شده‌است و تقريباً يك صدم مقداري است كه سديم هيدروكسيد سالانه توليد مي‌شود است. پتاس ماده تشكيل دهنده بيشتر صابون هاي مايع و جامد و همچنين بسياري از تركيبات ديگر است.

روشهاي توليد هيدروكسيد پتاسيم

هيدروكسيد پتاسيم، كهمعمولا پتاس سوز آور ناميده مي شود، توسط الكتروليز آب نمك كلريد پتاسيم در سلول هاي الكتروليتي با استفاده از فرآيند جيوه اي و فرآيند غشايي توليد مي شود. در روش جيوه اي هيدروكسيد پتاسيم بسيار خالص و در روش غشايي، محلول حدود ۳۰% توليد مي شود. اين محلول ها به كمك تبخير، تغليظ مي شوند و در بيشتر موارد از طريق تبخير در خلاء هيدروكسيد پتاسيم جامد ۹۰% حاصل مي گردد.

كاربرد هيدروكسيد پتاسيم

هيدروكسيد پتاسيم و هيدروكسيد سديم را در صنعت ميتوان به عنوان مترادف يكديگر استفاده كرد، اما معمولا هيدروكسيد سديم بدليل قيمت پايينتر ارجحيت دارد. انواع كاربرد اين محصول به قرار زير است:

- پيشرو جهت تركيبات پتاسيم

از هيدروكسيد پتاسيم براي توليد ساير تركيبات پتاسيم نظير پرمنگنات پتاسيم، كربنات پتاسيم، فسفات هاي پتاسيم نظير دي فسفات تترا پتاسيم، يدات پتاسيم، سيانيد پتاسيم، استفاده مي شود. بيشتر نمكهاي پتاسيم توسط واكنش هاي خنثي شامل پتاس آماده ميشود.

- توليد بيوديزل و ساخت صابون

از هيدروكسيد پتاسيم جهت توليد صابون هاي مايع با كيفيت بالا، ساخت گازوئيل از نباتات، خنثي سازي محلول هاي اسيدي و در توليد مواد شيميايي استفاده مي شود.

- كاربرد در كشاورزي

پتاسيم يكي از عناصر غذايي اوليه موجودات زنده جانوري و گياهي است، كودهاي پتاسيم بعد از نيتروژن و فسفر، سومين كود از نظر مصرف هستند، كودها 95% از مصرف پتاسيم را به خود اختصاص داده اند و كمتر از 10 درصد آن به مصرف تهيه مواد شيميايي مي رسد. كودهاي طبيعي يا شيميايي باعث افزايش توانايي خاك براي رشد و سلامت گياه است كه حاوي نيتروژن، فسفر يا پتاسيم مي باشد و اين عناصرحاصل خيزي خاك را افزايش مي دهند. پتاسيم فعاليت يا عدم فعاليت آنزيم‌ها، استفاده بهينه از آب، فتوسنتز و انتقال قندها، توليد نشاسته، در تركيبات پرانرژي لازم براي رشد گياهان، مقاومت در برابر بيماري‌ها و اثرات ناشي از خشكسالي، طعم و بوي ميوه‌ها و سبزيجات را در گياهان كنترل مي‌كند. عرضه پتاسيم، بيشتر بصورت پتاس و كاني‌هاي پتاسيم‌دار، كانه‌ها و محصولات فرآوري شده (كودهاي آماده براي مصرف، كودهاي تركيبي) صورت مي‌گيرد.

-ساير كاربردها

از ديگر كاربردهاي KOH به عنوان الكتروليت در باتري ها مي باشد.  پتاس همچنين براي ساخت تراشه هاي نيمه رسانا استفاده ميشود. در مانيكور نيز براي از بين بردن پوست هاي زمخت دست و پا از ماده شيميايي استفاده مي شود كه عنصر اصلي سازنده آن هيدروكسيد پتاسيم است. براي از بين بردن موي حيوانات از بازهايي مانند هيدروكسيد پتاسيم كه به كوتيكول ساقه مو آسيب مي زنند، استفاده ميشود. پوست حيوانات را براي چند ساعت در محلول هيدروكسيد پتاسيم و آب مي خيسانند و آنها را براي مرحله مو زدايي آماده مي كنند. از اين اثر براي اصلاح صورت هم استفاده مي شود. محصولات قبل اصلاح و بعضي از خميرهاي ريش تراشي حاوي هيدروكسيد پتاسيم مي باشند.

فارسي

چيپس صابون

شركت بازرگاني تيناكم چيپس صابون يا همان Soap chips را از كشور مالزي و چين وارد مي كند. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلوگرمي در گريدهاي  80/20، 90/10 و چيپس صابون شفاف با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد چيپس صابون با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

چيپس صابون

توليد چيپس صابدون

چيپس صابون از روغن هاي گياهي نظير روغن پالم، روغن نارگيل يا روغن زيتون و يا روغن هاي حيواني ساخته مي شود. طي هزاران سال مصرف صابون روبه فزوني گذاشت تا ساخت آن براي راحتي و بهداشت بشر متمدن ضرورتي صنعتي يافت.

تاريخچه صابون سازي

به احتمال زياد، صابون را اولين بار مصريان باستان در درهٔ نيل ساختند. در حدود ۶۰۰ سال پيش از ميلاد، ملوانان فينيقي‌ها، فن صابون‌سازي را به سواحل مديترانه بردند. در قرن اول ميلادي، بهترين صابون از چربي بز و خاكسترهاي به‌دست‌آمده از سوزاندن چوب «درخت آلش» به‌دست مي‌آمد. تا پايان قرن هجدهم، صابون را از چربي حيواني و خاكستر چوب تهيه مي‌كردند. در همان هنگام، معلوم شد كه مي‌توان به‌جاي خاكستر چوب، از سود سوزآور، كه قلياي حاصل از نمك معمولي است، استفاده كرد. در همين زمان، روغن‌هاي گياهي نظير روغن زيتون، روغن نخل، روغن نارگيل، روغن كنجد و روغن سويا جانشين چربي‌هاي حيواني شدند.(ويكي پديا) سپس شورول ، شيميدان فرانسوي ، نشان داد كه تشكيل صابون در واقع يك واكنش شيميايي است.

مكانيسم اثر صابون

صابون نمك سديم يا پتاسيم اسيدهاي چرب است كه از هيدروليز ( تجزيه در اثر حضور آب ) اسيدهاي چرب ( چربي ها و روغن ها ) در محيط قليايي به دست مي آيند هر مولكول صابون از يك زنجير هيدروكربني بلند ( دم ) و يك كربوكسيلات يا ( سر ) تشكيل شده است وقتي صابون در آب حل شود يون سديم يا پتاسيم از سر آن جدا مي شود و سر مولكول بار منفي پيدا مي كند . صابون تميز مي كند چون يك امولسيفايد خوب است امولسيفايد به ماده اي گفته مي شود كه باعث مي شود ذرات يك مايع غير قابل امتزاج با آن پخش شوند و يك امولسين پايدار تشكيل گردد. چربي و روغن روي پوست ( كه چرك و كثيفي را به خود مي گيرد ) در شرايط عادي با آب مخلوط نمي شود اما صابون كاري مي كند كه چربي ها در آب حل شده و شسته شوند گروه كربو كسيلات ( CO2 – ) ( قطبي ) انتهاي آن آب دوست ( Hgdrophilc ) است و از طريق پيوند هاي يون _ دو قطبي و هيدر
برچسب: ،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۹:۱۰ توسط:shima موضوع:

قيمت فروش گلايسين Glycine در بازار

قيمت فروش گلايسين Glycine در بازار

 شركت بازرگاني تيناكم محصول گلايسين Glycine را از كشور چين وهند وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گلايسين Glycine با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

درباره گلايسين Glycine

فارسي
Tags: 

فروش گوارگام هندي - ويسكوزيته بالا

شركت بازرگاني تيناكم گوارگام را از كشور چين وهند وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گوارگام با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

فروش اسيد سيتريك خشك و آبدار

شركت بازرگاني تيناكم اسيد سيتريك خوراكي و دارويي را از كشور چين وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسيد سيتريك خوراكي و دارويي با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

اسيد سيتريك

فارسي

واردكننده اسيد فوماريك، خريد اسيد فوماريك خوراكي، قيمت اسيد فوماريك صنعتي

شركت بازرگاني تيناكم اسيد فوماريك خوراكي و دارويي را از كشور ژاپن وارد مينمايد كه ميتوانيد جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد با تلفنهاي شركت يا با مديريت فروش مهندس اميني تماس حاصل فرمائيد.

اسيد فوماريك(Fumaric acid)

ويژگي هاي فيزيكي و شيميايي

فارسي

توليد كننده فروكتوز

فارسي

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۹:۰۷ توسط:shima موضوع:

يمت كربنات كلسيم

http://ratablog.c

سديم تري پلي فسفات

نامهاي ديگر: پيرو فسفات، پيرو فسفات سديم، تترا سديم پيروفسفات خشك، ،STP, STPP
فرمول شيميايي: Na4O7P2
شكل ظاهري: بلورهاي بي رنگ يا سفيد
خواص: منعقد كننده ، امولسيون كننده

سديم تري پلي فسفات

سديم تري پلي فسفات يك تركيب شيميايي شفاف بلورين رنگ با فرمول Na4P2O7 بوده و نمك سديم اسيد تري فسفريك است. اين نمك از از پيرو فسفات و يون هاي سديم تشكيل شده است. STPP به عنوان يك عامل بافر، امولسيفاير، عامل پراكنده و يك عامل ضعيف استفاده مي شود و اغلب بعنوان افزودني مواد غذايي استفاده مي شود. از اين محصول به عنوان يك تقويت كننده طعم استفاده مي شود.

فروش سديم تري پلي فسفات

كاربرد سديم تري پلي فسفات

محصولات شوينده: تري پلي فسفات سديم در انواع محصولات تميز كننده استفاده مي شود. اين محصول باعث افزايش توانايي مواد مختلف در مواد شوينده براي نفوذ عميق تر به الياف لباس و كمك به فوم و حباب شدن مي شود. بنابراين، بسياري از كارخانه هاي شيميايي كه تربلي پلي فسفات سديم را "مواد شوينده" ناميده اند، ببه اين خاطر است كه اين ماده يكي از اجزاي تشكيل دهنده محصولات آنهاست.
مكمل غذايي: تربلي پلي فسفات سديم در فرآوري گوشت، غذاهاي دريايي، ميگو منجمد، سوسيس و نشاسته اصلاح شده مورد استفاده قرار مي گيرد. STPP به گوشت و غذاهاي دريايي كمك مي كند تا ظاهر تازه خود راحفظ كنند. اين ماده به حفظ رنگ طبيعي گوشت و ماهي كمك مي كند و بافت آنها را بهبود مي بخشد. اين كار با بهبود ظرفيت نگهداري آب محصولات حيواني و درنتيجه كاهش خشك شدن آنها انجام مي شود.
عمده صنايع مصرف كننده اين ماده شيميايي، كارخانجات توليد مواد شوينده ، صنايع تصفيه آب ، صنايع غذايي ، صنايع چرم سازي، صنايع توليد كاغذ و صنايع پتروشيمي مي باشند.

فارسي

پروپيونات كلسيم

پروپيونات كلسيم

پروپيونات كلسيم

نامهاي ديگر: پروپوانات كلسيم، دي پروپيونات كلسيم، نمك كلسيم اسيد پروپيونيك، E282
فرمول شيميايي: C6H10CaO4
شكل ظاهري: پودر سفيد رنگ
بسته بندي: كيسه 25 كيلويي

فروش پروپيونات كلسيم

پروپيونات كلسيم يك نوع افزودني غذايي است كه به عنوان نگهدارنده مواد غذايي و مواد خوراكي مورد استفاده قرار مي گيرد و ممكن است با پروپنيك اسيد و پروپيونات سديم جهت استفاده تركيب شود. اين محصول شايع ترين ماده ضد ميكروبي در صنعت پخت است و در توليد نان، كيك، كلوچه و توليد انواع محصولات آردي مورد استفاده قرار مي گيرد البته در توليد محصولات لبني نيز از پروپيونات كلسيم استفاده مي شود. اين محصول مانع از رشد باكتري و قارچ مي شود و بر خلاف بنزوات سديم نيازي به محيط اسيدي ندارد. اسيد پروپيونيك به طور طبيعي در شير و تخمير باكتري ها يافت مي شود. پروپوانات كلسيم بيشترين استفاده را در جهان دارد و توسط اسيد پروپيونيك و كلسيم هيدروكسيد تحت شرايط بهداشتي توليد مي شود.

كاربرد پروپيونات كلسيم

مقدار مجازمصرف 0.19 - 0.32 گرم در هر 100 گرم آرد است. در سطوح بالاتر، طعم اسيد متمايز به نان مي دهد. اين ماده در pH پايين تر از 4.5 تا 5.5 مؤثر است. پروپيونات كلسيم مي تواند به كاهش غلظت سديم در نان كمك كند. هنگامي كه 0.3٪ پروپيونات كلسيم بدون استفاده از كلريد سديم استفاده مي شود، نان به مدت 12 روز به شكل آزاد مي شود. هنگامي كه 0.3٪ با 1.2٪ كلريد سديم استفاده مي شود، نان به مدت 13 روز به شكل آزاد مي شود.

فارسي
Tags: 

جانشين كره كاكائو CBS

جانشين كره كاكائو CBS

جانشين كره كاكائو نوعي روغن گياهي است كه خوراكي بوده و از دانه‌هاي كاكائو گرفته مي‌شود. اين ماده داراي ۴۰ تا ۶۰ درصد چربي اشباع شده بوده و داراي عطر و طعم شكلات است. رنگ آن زرد بوده و نقطه ذوب آن معمولاً بين ۳۴ تا ۳۸ درجه سانتيگراد است. از فرآيند بروما براي استخراج كره كاكائو از لوبياي كاكائو استفاده مي شود. كره كاكائو برخلاف پودر كاكائو تنها حاوي مقدار ناچيزي كافئين است و حاوي مقادير زيادي از چربي هاي اشباع شده است كه از اسيدهاي استئاريك و پالميتيك استخراج مي شوند. مهمترين ويژگي اين محصول شكنندگي خوب، قابليت قالب گيري بالا و مقاومت حرارتي آن است. CBS يك تركيب چربي است كه تا حدودي هيدوژنه شده است. اين ويژگي باعث سالم تر شدن اين ماده نسبت به كره كاكائو مي شود و همچنين اگر انتخاب تركيبات به خوبي انجام گيرد تمام ويژگيهاي ظاهري و طعمي كره كاكائو را هم به خوبي جبران خواهد كرد. معمولا روغن هسته پالم و يا روغن نارگيل به عنوان عامل شيريني كره كاكائو امورد استفاده قرار ميگيرند.

جانشين كره كاكائو CBS

كاربرد جانشين كره كاكائو CBS

جانشين كره كاكائو علاوه يك عنصر مهم در شكلات هاي قالبي و كارامل شكلات است، به دليل SFC مناسب CBS مي توان اين روغن را در فرمولاسيون خامه قنادي و پنيرهاي پروسس و تقليدي به جاي چربي حيواني مورد استفاده  قرارداد. همچنين اين كره در پوشش دادن محصولاتي مثل ويفر بيسكويت و مارش مالو و به عنوان يك ماده اوليه در صنايع قنادي بكار گرفته مي شود. به دليل نقطه ذوب مناسب (بيش از دماي اتاق و كمتر از دماي بدن) در توليد برخي از شياف‌ها از جانشين كره كاكائو استفاده مي‌شود و پايه ايده آل براي شيوه هاي دارويي محسوب مي شود.
كره كاكائو يكي از پايدارترين چربي هاي شناخته شده است كه كيفيت آن، همراه با آنتي اكسيدان هاي طبيعي، مانع از بروز زگيل مي شود و به مدت دو تا پنج سال آن را نگهداري مي كند.بافت نرم، خوشبو كننده و خواص نرم كننده كره كاكائو آن را يك عنصر محبوب در محصولات آرايشي مانند صابون و لوسيون ساخته شده است.

مشخصات فيزيكي جانشين كره كاكائو CBS

شايعترين شكل كره كاكائو داراي نقطه ذوب حدود 34-38 درجه سانتيگراد است (93-101 درجه فارنهايت)، شكلات جامد را در دماي اتاق نشان مي دهد كه به راحتي يك بار در داخل دهان ذوب مي شود. كره كاكائو پلي مورفيسم را نشان مي دهد كه داراي كريستال هاي α، γ، β و β مي باشد كه نقطه ذوب 17، 23، 26 و 35 تا 37 درجه سانتي گراد است. توليد شكلات معمولا از كريستال β براي نقطه ذوب بالا استفاده مي كند. ساختار بلوري يكنواخت باعث مي شود كه بافت نرم، شفاف باشد. كره كاكائو بيش از حد حرارت ساختار را به يك فرم پايدارتر تبديل مي كند كه دماي ذوب زير دماي اتاق است. با توجه به زمان، به طور طبيعي به پايدارترين شكل β تبديل خواهد شد. فرضيه تحول پلي مورفها تلاش ميكند شكوفه شكلات را از لحاظ فرمهاي كريستال متمايز توضيح دهد.

جانشين كره كاكائو

بسته بندي 

جايگزين كره كره اي (CBS) در كارتن هاي پلي اتيلن با پوشش 20 كيلوگرم، 25 كيلوگرم خالص يا درامزهاي 180 كيلوگرم يا 190 كيلوگرم خالص،  بسته بندي شده است.

فارسي

ميكروكريستالين سلولز

ميكروكريستالين سلولز

نامهاي ديگر: آويسل 102, آويسل 101, E460 ، MCC
ميكروكريستالين سلولز از سلولز چوب آلفا بوجود آمده و به عنوان يك ماده ضد كپك، يك ماده ضد انقباض، يك جايگزين چربي، امولسيفاير، يك توسعه دهنده و يك عامل فشرده در توليد مواد غذايي استفاده مي شود. شايع ترين شكل در مكمل هاي ويتامين يا قرص ها استفاده مي شود. همچنين در آزمايشات پلاك براي شمارش ويروس ها به عنوان جايگزيني براي كربوكسي متيل سلولز استفاده مي شود. ميكرو كريستالي سلولز سفيد، بي بو، و بي مزه است. اين در آب، اسيدهاي رقيق شده و در اكثر حلال هاي آلي قابل حل نيست. اين محلول در محلول هيدروكسيد سديم تقريبا نامحلول است.
يك پليمر طبيعي كه به صورت طبيعي تشكيل شده است، شامل واحدهاي گلوكز است كه توسط پيوند 1-4 بتا گليكوزيدهاي متصل شده است. اين زنجيرهاي سلولز خطي با هم به عنوان ميكرو فايبرلر همراه در ديواره سلول گياهي همراه است. هر ميكرو فايبريل درجه بالايي از پيوند داخلي سه بعدي را نشان مي دهد كه در نتيجه ساختار بلوري است كه در آب غير قابل حل و مقاوم در برابر واكنش دهنده ها است. با اين حال، بخشهاي نسبتا ضعيف ميكرو فايبريل با پيوند داخلي ضعيف وجود دارد. اين مناطق نامعمول ناميده مي شود؛ بعضي از آنها استدلال مي كنند كه به دليل ساختار تك فاز ميكرو فيبرهاي دقيق تر، ناميده مي شوند. منطقه بلورين براي توليد سلولز ميكرو كريستالي جدا شده است.

ميكرو كريستالين سلولز

ميكرو كريستالين سلولز مي تواند با فرآيندهاي مختلف مانند اكستروژن واكنشي، آنزيم متصل، انفجار بخار و هيدروليز اسيد توليد شود. فرايند بعد مي تواند با استفاده از اسيدهاي معدني مانند H2SO4، HCl و HBr و همچنين مايعات يوني انجام شود. نقش اين واكنش ها، نابودي مناطق نابالغ باقي مانده از حوزه هاي بلوري است. درجه پليمريزاسيون معمولا كمتر از 400 است. ذرات ميكرو كريستالين سلولز با اندازه كمتر از 5 ميكرون نبايد بيشتر از 10٪ باشد. آويسل يك افزودني ارزشمند در زمينه داروسازي، مواد غذايي، لوازم آرايشي و ديگر صنايع است. خواص مختلف ميكرو كريستالين سلولز به منظور مقايسۀ تناسب آن با چنين كاربردي، اندازه ذرات، تراكم، شاخص فشردگي، زاويه باز، تخلخل پودر، ظرفيت تورم هيدراتاسيون، ظرفيت جذب رطوبت، رطوبت، شاخص بلوري، اندازه كريستاليت و خواص مكانيكي اندازه گيري مي شود. به عنوان سختي و استحكام كششي.
ميكرو كريستالي سلولز نيز به دليل اثر مويرگي تخلخل سطح آن بسيار جذب مي شود، و اين باعث مي شود كه به عنوان يك حامل براي مايعات عمل كند و با اين حال خواص جريان و خواص فشرده را حفظ كند. تخلخل آن، باعث تميز كردن و خشك شدن سريع گرانولاتور مرطوب مي شود و ويژگي جريان جوي خوب را با نياز كم روانكاري نشان مي دهد.

كاربرد ميكرو كريستالين سلولز

آويسل مي تواند در صنايع مختلفي از جمله توليد مواد غذايي، نوشيدني، داروسازي، لوازم آرايشي و صنايع مختلف استفاده شود. از جمله كاربرد هاي آن ميتوان در نوشيدنيها،سس ها،چاشني سالاد،دسرهاي لبني يخ زده،غذاهاي كنسروي و بيشترين كاربرد دارويي آن به عنوان مكمل هاي ويتامين و يا قرص ها نام برد.

ميكرو كريستالين سلولز در توليد مواد غذايي

- آويسل به طور گسترده اي به عنوان تثبيت كننده، عامل ضد انقباض، جايگزين چربي و امولسيفاير در توليد مواد غذايي استفاده مي شود.
- به عنوان تثبيت كننده داغ و سرد: در بستني، مواد غذايي يخ زده، گوشت قرمز و ادويه جات براي بهبود ثبات.
- به عنوان عامل ضد انعقاد: در محصولات پخت براي بهبود احتباس آب و كاهش كالري مواد غذايي.
- به عنوان جايگزين چربي و امولسيفاير: در بستني، محصولات گوشت كم چرب و ادويه براي افزايش ويسكوزيته و كاهش چربي.

ميكرو كريستالي سلولز در نوشيدني

- ميكرو كريستالين سلولز به طور گسترده اي به عنوان عامل ژلينگ، تثبيت كننده، عوامل ضد انقباض و مواد معلق در نوشيدني استفاده مي شود.
- به عنوان عامل ژل، تثبيت كننده، عوامل ضد انجماد و مواد معلق: در نوشيدني فوري براي بهبود پايداري مايع.

 داروسازي

-ميكرو كريستال سلولز به طور گسترده اي به عنوان Binders، adsorbents، flowability در داروسازي استفاده مي شود.
- به عنوان Binders: در قرص ساخت براي افزايش سختي قرص.
- به عنوان جاذب، جريان پذيري: در قرص ساخت به ضد آب و بهبود تحرك.

آرايشي بهداشتي

- به طور گسترده اي به عنوان جايگزين چربي، ضخيم كننده، سخت كننده در لوازم آرايشي استفاده مي شود.
- به عنوان جايگزين و ضخيم كننده چربي: در محصولات آرايشي و مراقبت شخصي براي حفظ كيفيت پايدار و تازه.
-به عنوان صاف كننده: در لوازم آرايشي صورت براي صاف و آسان براي از بين بردن.

فارسي

كنسانتره پروتئين آب پنير WPC

كنسانتره پروتئين آب پنير WPC

كنسانتره پروتئين آب پنير ارزان ترين و رايج ترين پروتئين آب پنير است كه يك محصول جانبي توليد پنير است. WPS كاربردهاي فراواني درصنايع مختلف غذايي نظير صنايع لبني ، صنايع نانوايي ،فرآورده هاي نانوايي و قنادي ، فرآورده هاي گوشتي و غيره دارد. كنسانتره پروتئين آب پنير يك مكمل بدن سازي است كه براي افزايش مصرف پروتئين غذا، اغلب با هدف حداكثر افزايش هيپرتروفي عضلاني استفاده مي شود. پروتئين آب پنير به واسطه بدن به سرعت هضم مي شود و باعث جذب سريع خواص تغذيه اي آن به جريان خون و ماهيچه ها مي شود. پروتئين آب پنير به طور معمول در سه فرم اصلي قرار مي گيرد: كنسانتره (WPC)، جداسازي (WPI) و هيدروليزات (WPH). كنسانتره به طور معمول سطح چربي و كلسترول كم (اما هنوز هم قابل توجه) است، اما به طور كلي سطوح بالاتر تركيبات زيست فعال و همچنين كربوهيدرات ها به شكل لاكتوز دارند كه تنها 29 تا 89 درصد پروتئين هستند.

كنسانتره پروتئين آب پنير WPC

 WPC يك محصول سفيد و سبك كرم رنگي با طعم ملايم و تميز است. اين با حذف اجزاي غير پروتئيني كافي از آب پنير به دست مي آيد، به طوري كه محصول خشك شده كامل شامل پروتئين كمتر از 25 درصد نيست. در سيستم هاي غذايي، پروتئين شير به طور قابل توجهي به مزاياي تغذيه اي محصول نهايي كمك مي كند. تركيبات برخي از پودرهاي معمولي WPC بر اساس ويژگي هاي مورد نظر تنظيم مي شوند. حاوي انواع فرآورده هاي پروتئين است كه بسياري از آنها داراي فعاليت بيولوژيكي قابل توجه و مزاياي سلامتي هستند. شواهد نشان مي دهد كه اين پپتيد ها بايد در فرم بومي و غيرقابل انطباق خود (فرم 3 بعدي موجود در طبيعت) باقي بمانند تا اين خواص را اعمال كنند. كنسانتره پروتئين آب پنير WPC به دليل دارا بودن خصوصياتي مانند قابليت هضم ، حلاليت بالا ، ايجاد ويسكوزيته ، قابليت تشكيل ژل ، امولسيون كنندگي ، قابليت زدن و تشكيل كف از ارزش بالايي برخوردارمي باشد.

                                                                                                                                    آناليز پودرآب پنير در درصدهاي مختلف

% WPC

35

50

65

80

Moisture

4.6%

4.3%

4.2%

4.0%

Crude protein

36.2%

52.1%

63.0%

81.0%

True protein

29.7%

40.9%

59.4%

75.0%

Lactose

46.5%

30.9%

21.1%

3.5%

Fat

2.1%

3.7%

5.6%

7.2%

Ash

7.8%

6.4%

3.9%

3.1%

Lactic acid

2.8%

2.6%

2.2%

1.2%

كاربرد كنسانتره پروتئين آب پنير

استفاده از بسياري از محصولات پنير به عنوان مواد تشكيل دهنده در غذاهاي مختلف نه تنها بر روي ويژگي هاي تغذيه اي بلكه همچنين بر عملكرد مطلوب برخي از اين محصولات استوار است. كنسانتره پروتئين آب پنير داراي ويژگي هاي عملكردي زيادي است كه بيشتر آنها با پروتئين هاي آب پنير ارتباط دارد. برخي از ويژگي هاي اساسي كه WPC مي تواند فراهم كند، اتصال آب، شلاق / فوم، امولسيون، حلاليت بالا، ژل شدن، توسعه ويسكوزيته و قهوه اي است.
- WPC از پروتئين 35 درصد به عنوان جايگزيني براي شير نابالغ استفاده مي شود و همچنين به عنوان يك تثبيت كننده و مومتيك چربي در ماست، مخلوط نانوايي، غذاهاي رژيمي، غذاهاي نوزاد و شيريني ها استفاده مي شود. خواص آبرساني آن، خواص چرب مانند چربي و خواص ژل در هنگام استفاده در اين محصولات فرآوري شده مفيد است. به عنوان پر كننده و  براي بهبود ارزش تغذيه اي فراورده هاي غذايي و غني كردن فراورده هاي ذرت و غني كردن شيريني ها، همچنين در توليد استابيلايزرهاي ماست و پنير به منظور افزايش ماده خشك محصول

- WPC از 50، 65 يا 80 درصد پروتئين مخصوصا براي استفاده در نوشيدني هاي تغذيه اي، سوپ ها، محصولات نانوايي، گوشت، غذاهاي رژيمي، محصولات كم چرب و نوشيدني هاي پروتئيني تقويت شده مناسب است. آنها به ويژه براي توانايي آنها در كاملا طيف وسيعي از شرايط pH حل شده اند.

- پودر WPC خالص حاوي 80 تا 85 درصد پروتئين يك ماده جايگزين عالي براي استفاده در برنامه هاي خاص است به خصوص به عنوان يك جايگزين تخم مرغي اقتصادي در محصولات مانند نعنا، بستني مدرن.

قابليت استحكام بخشيدن به بافت در محصولات غذايي مختلف به عنوان مكمل ماده خشك همراه با شيرخشك در توليد فرآورده هاي لبني تخميري نقش به سزايي دارد. ايجاد بافت يكدست خامه اي شكل بدون آب انداختگي در توليد محصولات لبني ، غني سازي فرآورده هاي قنادي و نانوايي يكي از بهترين مكملهاي پروتئيني غلات به شمار ميرود و موجب بهبود قابل ملاحظه كيفيت اين پروتئين ها مي گردد.

فروش كنسانتره پروتئين آب پنير WPC

فروش كنسانتره پروتئين آب پنير WPC

كنسانتره پروتئين آب پنير اين وي پروتئين ها از آب پنير شيرين ساخته شده كه با Alpha Lactalbumin غني شده و فاقد لاكتوز بوده كه در كيسه هاي 20 و 15 كيلو گرمي جهت توليد محصولات غذايي با برندهاي Arla دانمارك، Havero هلند ، Mill Haven ، Saputo  و Hilmar آمريكا عرضه ميشود. لطفا جهت دريافت اطلاعات بيشتر و دريافت نمونه با بخش فروش داخلي شركت تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

آمونيوم مال
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۸:۴۰ توسط:shima موضوع:

پودر سديم سيترات خوراكي فرمول شيميايي سديم سيترات

قيمت فروش كاراگينان فيليپين Carrageenan

كاروگينان فول، كاروگينان كاپا ، كاروگينان, caroginan, Carrageenan, carrageenins

مشخصات محصول كاراگينان:
نامهاي ديگر: , كاروگينان فول، كاروگينان كاپا ، كاروگينان, caroginan, Carrageenan, carrageenins
كشور سازنده: فيليپين
بسته بندي: 25 كيلوگرمي
انواع مختلفي از كاراگينان موجود است كه بر حسب كاربرد به دسته هاي مختلفي تقسيم ميشود از جمله ميتوان به كاراگينان كاپا – كاراگينان آيونا – كاراگينان لامبدا اشاره نمود. نوع لامبدا در آب سرد محلول است ولي ژ ل تشكيل نمي‌دهد .كاپا و آيوتا كاراگينان با پروتئين‌هاي شير واكنش نموده و همراه با ساير صمغها از تراوش آب يا سرم شير به بيرون جلوگيري مي‌كنند . نوع كاپا و آيوتا درآب داغ (حرارت بالاتر از ۷۱ درجه سانتي گراد )حل مي‌شوند و به ترتيب در حضور كاتيونهاي پتاسيم و كلسيم ژلهاي قابل برگشت تشكيل مي‌دهند . ژلهاي حاصل از نوع كاپا شكننده بوده و حالت تراوش بيشتري از خود نشان مي‌دهد . درحاليكه ژلهاي آيوتا الاستيسيته و كشش بيشتري داشته و حالت تراوش وسينرسيس از خود نشان نمي‌دهند . مقدار ۱% تا ۳% درصد آن باعث تثبيت پروتئين‌هاي شير مي‌شود و در غلظت ۵/۰ تا ۱ درصد ژل تشكيل مي‌دهد . در فراورده‌هاي لبني ، دسرهاي ژله‌اي و ژله‌هاي كم كالري مصرف مي‌شود . درسيستمهايي كه محيط آنرا آب تشكيل مي‌دهد ۲/۰ تا ۱ درصد و درسيستمهاي شير ۰۱/۰ تا ۲۵/۰ درصد كاراگينان توصيه مي‌گردد.

 

فارسي
Tags: 

قيمت فروش كلسيم كلريد(كلرور كلسيم)

فروش عمده كلسيم كلرايد چيني

شركت بازرگاني تيناكم محصول كلسيم كلرايد را از كشور چين با برند داليان وارد مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد كلريد كلسيم چهت تنظيم اسيديته و تامين يون كلسيم در صنايع لبني با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

نامهاي ديگر محصول: كلرايد كلسيم ، كلسيم كلريد، كلسيم دي كلرايد ،calcium chloride ، calcium dichloride ، E509 .
فرمول شيميايي: CaCl2
گريد: خوراكي
خلوص: 99.9%
برند: داليان چين
رنگ: سفيد

كلريد كلسيم CaCl2، نمك كلسيم و كلر است كه به عنوان يك افزودني مجاز مواد غذايي در اتحاديه اروپا براي استفاده چهت تنظيم اسيديته و تامين يون كلسيم در صنايع لبني مورد استفاده قرار ميگيرد. كلريد كلسيم طعم و مزه شور را به غذا بدون افزايش محتواي سديم ميدهد.
شكل: كلسيم كلرايد به صورت دانه دانه ، كلوخه يا پرك يافت مي شود.

فارسي
Tags: 

بنزوات سديم

واردكننده بنزوات سديم خوراكي

درباره سديم بنزوات:
نامهاي ديگر:بنزوات سديم، Sodium benzoate
شكل: پودري و كريستال
فرمول شيميايي: NaC7H5O2
رنگ: سفيد
بنزوات سديم چيست؟
بنزوات سديم نمك مشتق شده از اسيد بنزوئيك است و به عنوان يك ماده نگهدارنده در مواد غذايي و لوازم آرايشي استفاده مي شود و به همين شكل محلول در آب است. بنزوات سديم از خنثي سازي اسيد بنزوئيك توسط هيدروكسيد سديم توليد شده است. سديم بنزوات در علوم صنايع غذايي با نام اختصاري E211 مي باشد.
مكانيسم نگهدارندگي غذا
اين مكانيسم با جذب اسيد بنزوئيك توسط سلول آغاز ميشود. اگر PH داخل سلولي  به 5 يا پايين تر افت كند، فرآيند تخمير گلوكز فسفوفروكتوكيناس به شدت كاهش مي يابد،  و مانع از رشد و بقا از ميكروارگانيسم ها كه باعث فساد مواد غذايي هستند ميشود.

فارسي
Tags: 

قيمت فروش كافئين Caffeine

شركت بازرگاني تيناكم محصول كافئين را از كشور چين وارد مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 20 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد كافئين با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

پكتين PECTIN

واردكننده پكتين PECTIN

توضيحات: پكتين PECTIN
برند: سيلوا ايتاليا
شكل: پودر سفيد
پكتين نوعي هيتروساكاريد است كه از ديواره هاي ژلاتيني گياهي موجود در ميوه‌جات و سبزيجات به دست مي‌آيد. ميوه هايي همچون سيب، آلو و پرتقال، حاوي مقدار بيشتري پكتين مي باشند؛ در حالي كه ميوه هاي نرم از جمله گيلاس و توت فرنگي مقدار كمتري پكتين دارند. استفاده از پكتين در كنسروها باعث ايجاد ويسكوزيته مناسب در بافت كنسرو مي‌شود. مقدار پكتين اضافه شده به كنسروها اهميت دارد، پكتين خيلي زياد موجب لاستيكي شدن كنسرو مي‌شود و پكتين خيلي كم موجب روان‌ماندن آنها (كنسرو) مي‌شود. زماني كه پكتين با مقادير كافي شكر، ماده‌اي اسيدي مانند آبليمو و آب حرارت مي‌بيند موجب تشكيل نوعي ژله مي‌شود كه باعث لعابدار و ژله‌اي شدن مربا و مارمالاد مي‌شود. ميوه‌هاي مختلف حاوي مقادير متفاوتي پكتين هستند. سيب، انواع انگور و آلوها محتوي مقدار كافي پكتين براي ژله‌اي شدن مرباها هستند در حالي كه توت فرنگي، شاه توت، آلبالو و گيلاس حاوي مقدار بسيار كمي پكتين هستند. بنابراين براي تهيه مارمالاد از اين نوع ميوه‌ها بايد آنها را با ميوه‌هاي حاوي پكتين بيشتر تركيب كرد.

فارسي

قيمت فروش اسيد آسكوربيك Vitamin C

اسيد آسكوربيك  Vitamin C  ويتامين ث، ويتامين سي

شركت بازرگاني تيناكم محصول ويتامين سي را از كشور چين با برند فودكم و كشورهاي آلمان، فرانسه و لهستان وارد مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در كارتن هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد ويتامين ث با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

اسيد آسكوربيك Vitamin C

نام هاي ديگر: ويتامين ث، ويتامين سي
گريد:  USP, food grade
خلوص: 99%min
بسته بندي: كارتن هاي 25 كيلوگرمي
گواهي: ISO,GMP,HALAL ,غير مجاز مي باشدHER,FDA
اسيد اسكوربيك در تركيب آلي طبيعي با خواص آنتي اكسيداني است.حل شونده در آب مي‌باشند. اسيد اسكوربيك يا ويتامين c سي يكي از موادي است كه بدن بايد از طريق مواد غذايي كه مي خورد جذب كند. اين ماده به عنوان يك مكمل است كه براي درمان و جلوگيري از اسكوربوت استفاده مي شود. اسيد آسكوربيك از نظر شيميايي از مشتقات قندها است و بيوسنتز آن از گلوكز و گالاكتوز و يا مشتقات آنها انجام مي‌شود.
در صنايع گوشت افزودن ويتامين سي باعث كاهش ميزان مصرف نيتريت و حفظ رنگ و تسريع در روند رسيدن به رنگ مناسب مورد نظر در فرآورده گوشتي مي شود و از توليد نيتروزآمين ها جلوگيري ميكند.

فارسي
Tags: 
فروشنده اسيد اسكو
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۸:۳۷ توسط:shima موضوع:

فروش كربنات كلسيم خوراكي

سديم تري پلي فسفات

نامهاي ديگر: پيرو فسفات، پيرو فسفات سديم، تترا سديم پيروفسفات خشك، ،STP, STPP
فرمول شيميايي: Na4O7P2
شكل ظاهري: بلورهاي بي رنگ يا سفيد
خواص: منعقد كننده ، امولسيون كننده

سديم تري پلي فسفات

سديم تري پلي فسفات يك تركيب شيميايي شفاف بلورين رنگ با فرمول Na4P2O7 بوده و نمك سديم اسيد تري فسفريك است. اين نمك از از پيرو فسفات و يون هاي سديم تشكيل شده است. STPP به عنوان يك عامل بافر، امولسيفاير، عامل پراكنده و يك عامل ضعيف استفاده مي شود و اغلب بعنوان افزودني مواد غذايي استفاده مي شود. از اين محصول به عنوان يك تقويت كننده طعم استفاده مي شود.

فروش سديم تري پلي فسفات

كاربرد سديم تري پلي فسفات

محصولات شوينده: تري پلي فسفات سديم در انواع محصولات تميز كننده استفاده مي شود. اين محصول باعث افزايش توانايي مواد مختلف در مواد شوينده براي نفوذ عميق تر به الياف لباس و كمك به فوم و حباب شدن مي شود. بنابراين، بسياري از كارخانه هاي شيميايي كه تربلي پلي فسفات سديم را "مواد شوينده" ناميده اند، ببه اين خاطر است كه اين ماده يكي از اجزاي تشكيل دهنده محصولات آنهاست.
مكمل غذايي: تربلي پلي فسفات سديم در فرآوري گوشت، غذاهاي دريايي، ميگو منجمد، سوسيس و نشاسته اصلاح شده مورد استفاده قرار مي گيرد. STPP به گوشت و غذاهاي دريايي كمك مي كند تا ظاهر تازه خود راحفظ كنند. اين ماده به حفظ رنگ طبيعي گوشت و ماهي كمك مي كند و بافت آنها را بهبود مي بخشد. اين كار با بهبود ظرفيت نگهداري آب محصولات حيواني و درنتيجه كاهش خشك شدن آنها انجام مي شود.
عمده صنايع مصرف كننده اين ماده شيميايي، كارخانجات توليد مواد شوينده ، صنايع تصفيه آب ، صنايع غذايي ، صنايع چرم سازي، صنايع توليد كاغذ و صنايع پتروشيمي مي باشند.

فارسي

پروپيونات كلسيم

پروپيونات كلسيم

پروپيونات كلسيم

نامهاي ديگر: پروپوانات كلسيم، دي پروپيونات كلسيم، نمك كلسيم اسيد پروپيونيك، E282
فرمول شيميايي: C6H10CaO4
شكل ظاهري: پودر سفيد رنگ
بسته بندي: كيسه 25 كيلويي

فروش پروپيونات كلسيم

پروپيونات كلسيم يك نوع افزودني غذايي است كه به عنوان نگهدارنده مواد غذايي و مواد خوراكي مورد استفاده قرار مي گيرد و ممكن است با پروپنيك اسيد و پروپيونات سديم جهت استفاده تركيب شود. اين محصول شايع ترين ماده ضد ميكروبي در صنعت پخت است و در توليد نان، كيك، كلوچه و توليد انواع محصولات آردي مورد استفاده قرار مي گيرد البته در توليد محصولات لبني نيز از پروپيونات كلسيم استفاده مي شود. اين محصول مانع از رشد باكتري و قارچ مي شود و بر خلاف بنزوات سديم نيازي به محيط اسيدي ندارد. اسيد پروپيونيك به طور طبيعي در شير و تخمير باكتري ها يافت مي شود. پروپوانات كلسيم بيشترين استفاده را در جهان دارد و توسط اسيد پروپيونيك و كلسيم هيدروكسيد تحت شرايط بهداشتي توليد مي شود.

كاربرد پروپيونات كلسيم

مقدار مجازمصرف 0.19 - 0.32 گرم در هر 100 گرم آرد است. در سطوح بالاتر، طعم اسيد متمايز به نان مي دهد. اين ماده در pH پايين تر از 4.5 تا 5.5 مؤثر است. پروپيونات كلسيم مي تواند به كاهش غلظت سديم در نان كمك كند. هنگامي كه 0.3٪ پروپيونات كلسيم بدون استفاده از كلريد سديم استفاده مي شود، نان به مدت 12 روز به شكل آزاد مي شود. هنگامي كه 0.3٪ با 1.2٪ كلريد سديم استفاده مي شود، نان به مدت 13 روز به شكل آزاد مي شود.

فارسي
Tags: 

جانشين كره كاكائو CBS

جانشين كره كاكائو CBS

جانشين كره كاكائو نوعي روغن گياهي است كه خوراكي بوده و از دانه‌هاي كاكائو گرفته مي‌شود. اين ماده داراي ۴۰ تا ۶۰ درصد چربي اشباع شده بوده و داراي عطر و طعم شكلات است. رنگ آن زرد بوده و نقطه ذوب آن معمولاً بين ۳۴ تا ۳۸ درجه سانتيگراد است. از فرآيند بروما براي استخراج كره كاكائو از لوبياي كاكائو استفاده مي شود. كره كاكائو برخلاف پودر كاكائو تنها حاوي مقدار ناچيزي كافئين است و حاوي مقادير زيادي از چربي هاي اشباع شده است كه از اسيدهاي استئاريك و پالميتيك استخراج مي شوند. مهمترين ويژگي اين محصول شكنندگي خوب، قابليت قالب گيري بالا و مقاومت حرارتي آن است. CBS يك تركيب چربي است كه تا حدودي هيدوژنه شده است. اين ويژگي باعث سالم تر شدن اين ماده نسبت به كره كاكائو مي شود و همچنين اگر انتخاب تركيبات به خوبي انجام گيرد تمام ويژگيهاي ظاهري و طعمي كره كاكائو را هم به خوبي جبران خواهد كرد. معمولا روغن هسته پالم و يا روغن نارگيل به عنوان عامل شيريني كره كاكائو امورد استفاده قرار ميگيرند.

جانشين كره كاكائو CBS

كاربرد جانشين كره كاكائو CBS

جانشين كره كاكائو علاوه يك عنصر مهم در شكلات هاي قالبي و كارامل شكلات است، به دليل SFC مناسب CBS مي توان اين روغن را در فرمولاسيون خامه قنادي و پنيرهاي پروسس و تقليدي به جاي چربي حيواني مورد استفاده  قرارداد. همچنين اين كره در پوشش دادن محصولاتي مثل ويفر بيسكويت و مارش مالو و به عنوان يك ماده اوليه در صنايع قنادي بكار گرفته مي شود. به دليل نقطه ذوب مناسب (بيش از دماي اتاق و كمتر از دماي بدن) در توليد برخي از شياف‌ها از جانشين كره كاكائو استفاده مي‌شود و پايه ايده آل براي شيوه هاي دارويي محسوب مي شود.
كره كاكائو يكي از پايدارترين چربي هاي شناخته شده است كه كيفيت آن، همراه با آنتي اكسيدان هاي طبيعي، مانع از بروز زگيل مي شود و به مدت دو تا پنج سال آن را نگهداري مي كند.بافت نرم، خوشبو كننده و خواص نرم كننده كره كاكائو آن را يك عنصر محبوب در محصولات آرايشي مانند صابون و لوسيون ساخته شده است.

مشخصات فيزيكي جانشين كره كاكائو CBS

شايعترين شكل كره كاكائو داراي نقطه ذوب حدود 34-38 درجه سانتيگراد است (93-101 درجه فارنهايت)، شكلات جامد را در دماي اتاق نشان مي دهد كه به راحتي يك بار در داخل دهان ذوب مي شود. كره كاكائو پلي مورفيسم را نشان مي دهد كه داراي كريستال هاي α، γ، β و β مي باشد كه نقطه ذوب 17، 23، 26 و 35 تا 37 درجه سانتي گراد است. توليد شكلات معمولا از كريستال β براي نقطه ذوب بالا استفاده مي كند. ساختار بلوري يكنواخت باعث مي شود كه بافت نرم، شفاف باشد. كره كاكائو بيش از حد حرارت ساختار را به يك فرم پايدارتر تبديل مي كند كه دماي ذوب زير دماي اتاق است. با توجه به زمان، به طور طبيعي به پايدارترين شكل β تبديل خواهد شد. فرضيه تحول پلي مورفها تلاش ميكند شكوفه شكلات را از لحاظ فرمهاي كريستال متمايز توضيح دهد.

جانشين كره كاكائو

بسته بندي 

جايگزين كره كره اي (CBS) در كارتن هاي پلي اتيلن با پوشش 20 كيلوگرم، 25 كيلوگرم خالص يا درامزهاي 180 كيلوگرم يا 190 كيلوگرم خالص،  بسته بندي شده است.

فارسي

ميكروكريستالين سلولز

ميكروكريستالين سلولز

نامهاي ديگر: آويسل 102, آويسل 101, E460 ، MCC
ميكروكريستالين سلولز از سلولز چوب آلفا بوجود آمده و به عنوان يك ماده ضد كپك، يك ماده ضد انقباض، يك جايگزين چربي، امولسيفاير، يك توسعه دهنده و يك عامل فشرده در توليد مواد غذايي استفاده مي شود. شايع ترين شكل در مكمل هاي ويتامين يا قرص ها استفاده مي شود. همچنين در آزمايشات پلاك براي شمارش ويروس ها به عنوان جايگزيني براي كربوكسي متيل سلولز استفاده مي شود. ميكرو كريستالي سلولز سفيد، بي بو، و بي مزه است. اين در آب، اسيدهاي رقيق شده و در اكثر حلال هاي آلي قابل حل نيست. اين محلول در محلول هيدروكسيد سديم تقريبا نامحلول است.
يك پليمر طبيعي كه به صورت طبيعي تشكيل شده است، شامل واحدهاي گلوكز است كه توسط پيوند 1-4 بتا گليكوزيدهاي متصل شده است. اين زنجيرهاي سلولز خطي با هم به عنوان ميكرو فايبرلر همراه در ديواره سلول گياهي همراه است. هر ميكرو فايبريل درجه بالايي از پيوند داخلي سه بعدي را نشان مي دهد كه در نتيجه ساختار بلوري است كه در آب غير قابل حل و مقاوم در برابر واكنش دهنده ها است. با اين حال، بخشهاي نسبتا ضعيف ميكرو فايبريل با پيوند داخلي ضعيف وجود دارد. اين مناطق نامعمول ناميده مي شود؛ بعضي از آنها استدلال مي كنند كه به دليل ساختار تك فاز ميكرو فيبرهاي دقيق تر، ناميده مي شوند. منطقه بلورين براي توليد سلولز ميكرو كريستالي جدا شده است.

ميكرو كريستالين سلولز

ميكرو كريستالين سلولز مي تواند با فرآيندهاي مختلف مانند اكستروژن واكنشي، آنزيم متصل، انفجار بخار و هيدروليز اسيد توليد شود. فرايند بعد مي تواند با استفاده از اسيدهاي معدني مانند H2SO4، HCl و HBr و همچنين مايعات يوني انجام شود. نقش اين واكنش ها، نابودي مناطق نابالغ باقي مانده از حوزه هاي بلوري است. درجه پليمريزاسيون معمولا كمتر از 400 است. ذرات ميكرو كريستالين سلولز با اندازه كمتر از 5 ميكرون نبايد بيشتر از 10٪ باشد. آويسل يك افزودني ارزشمند در زمينه داروسازي، مواد غذايي، لوازم آرايشي و ديگر صنايع است. خواص مختلف ميكرو كريستالين سلولز به منظور مقايسۀ تناسب آن با چنين كاربردي، اندازه ذرات، تراكم، شاخص فشردگي، زاويه باز، تخلخل پودر، ظرفيت تورم هيدراتاسيون، ظرفيت جذب رطوبت، رطوبت، شاخص بلوري، اندازه كريستاليت و خواص مكانيكي اندازه گيري مي شود. به عنوان سختي و استحكام كششي.
ميكرو كريستالي سلولز نيز به دليل اثر مويرگي تخلخل سطح آن بسيار جذب مي شود، و اين باعث مي شود كه به عنوان يك حامل براي مايعات عمل كند و با اين حال خواص جريان و خواص فشرده را حفظ كند. تخلخل آن، باعث تميز كردن و خشك شدن سريع گرانولاتور مرطوب مي شود و ويژگي جريان جوي خوب را با نياز كم روانكاري نشان مي دهد.

كاربرد ميكرو كريستالين سلولز

آويسل مي تواند در صنايع مختلفي از جمله توليد مواد غذايي، نوشيدني، داروسازي، لوازم آرايشي و صنايع مختلف استفاده شود. از جمله كاربرد هاي آن ميتوان در نوشيدنيها،سس ها،چاشني سالاد،دسرهاي لبني يخ زده،غذاهاي كنسروي و بيشترين كاربرد دارويي آن به عنوان مكمل هاي ويتامين و يا قرص ها نام برد.

ميكرو كريستالين سلولز در توليد مواد غذايي

- آويسل به طور گسترده اي به عنوان تثبيت كننده، عامل ضد انقباض، جايگزين چربي و امولسيفاير در توليد مواد غذايي استفاده مي شود.
- به عنوان تثبيت كننده داغ و سرد: در بستني، مواد غذايي يخ زده، گوشت قرمز و ادويه جات براي بهبود ثبات.
- به عنوان عامل ضد انعقاد: در محصولات پخت براي بهبود احتباس آب و كاهش كالري مواد غذايي.
- به عنوان جايگزين چربي و امولسيفاير: در بستني، محصولات گوشت كم چرب و ادويه براي افزايش ويسكوزيته و كاهش چربي.

ميكرو كريستالي سلولز در نوشيدني

- ميكرو كريستالين سلولز به طور گسترده اي به عنوان عامل ژلينگ، تثبيت كننده، عوامل ضد انقباض و مواد معلق در نوشيدني استفاده مي شود.
- به عنوان عامل ژل، تثبيت كننده، عوامل ضد انجماد و مواد معلق: در نوشيدني فوري براي بهبود پايداري مايع.

 داروسازي

-ميكرو كريستال سلولز به طور گسترده اي به عنوان Binders، adsorbents، flowability در داروسازي استفاده مي شود.
- به عنوان Binders: در قرص ساخت براي افزايش سختي قرص.
- به عنوان جاذب، جريان پذيري: در قرص ساخت به ضد آب و بهبود تحرك.

آرايشي بهداشتي

- به طور گسترده اي به عنوان جايگزين چربي، ضخيم كننده، سخت كننده در لوازم آرايشي استفاده مي شود.
- به عنوان جايگزين و ضخيم كننده چربي: در محصولات آرايشي و مراقبت شخصي براي حفظ كيفيت پايدار و تازه.
-به عنوان صاف كننده: در لوازم آرايشي صورت براي صاف و آسان براي از بين بردن.

فارسي

كنسانتره پروتئين آب پنير WPC

كنسانتره پروتئين آب پنير WPC

كنسانتره پروتئين آب پنير ارزان ترين و رايج ترين پروتئين آب پنير است كه يك محصول جانبي توليد پنير است. WPS كاربردهاي فراواني درصنايع مختلف غذايي نظير صنايع لبني ، صنايع نانوايي ،فرآورده هاي نانوايي و قنادي ، فرآورده هاي گوشتي و غيره دارد. كنسانتره پروتئين آب پنير يك مكمل بدن سازي است كه براي افزايش مصرف پروتئين غذا، اغلب با هدف حداكثر افزايش هيپرتروفي عضلاني استفاده مي شود. پروتئين آب پنير به واسطه بدن به سرعت هضم مي شود و باعث جذب سريع خواص تغذيه اي آن به جريان خون و ماهيچه ها مي شود. پروتئين آب پنير به طور معمول در سه فرم اصلي قرار مي گيرد: كنسانتره (WPC)، جداسازي (WPI) و هيدروليزات (WPH). كنسانتره به طور معمول سطح چربي و كلسترول كم (اما هنوز هم قابل توجه) است، اما به طور كلي سطوح بالاتر تركيبات زيست فعال و همچنين كربوهيدرات ها به شكل لاكتوز دارند كه تنها 29 تا 89 درصد پروتئين هستند.

كنسانتره پروتئين آب پنير WPC

 WPC يك محصول سفيد و سبك كرم رنگي با طعم ملايم و تميز است. اين با حذف اجزاي غير پروتئيني كافي از آب پنير به دست مي آيد، به طوري كه محصول خشك شده كامل شامل پروتئين كمتر از 25 درصد نيست. در سيستم هاي غذايي، پروتئين شير به طور قابل توجهي به مزاياي تغذيه اي محصول نهايي كمك مي كند. تركيبات برخي از پودرهاي معمولي WPC بر اساس ويژگي هاي مورد نظر تنظيم مي شوند. حاوي انواع فرآورده هاي پروتئين است كه بسياري از آنها داراي فعاليت بيولوژيكي قابل توجه و مزاياي سلامتي هستند. شواهد نشان مي دهد كه اين پپتيد ها بايد در فرم بومي و غيرقابل انطباق خود (فرم 3 بعدي موجود در طبيعت) باقي بمانند تا اين خواص را اعمال كنند. كنسانتره پروتئين آب پنير WPC به دليل دارا بودن خصوصياتي مانند قابليت هضم ، حلاليت بالا ، ايجاد ويسكوزيته ، قابليت تشكيل ژل ، امولسيون كنندگي ، قابليت زدن و تشكيل كف از ارزش بالايي برخوردارمي باشد.

                                                                                                                                    آناليز پودرآب پنير در درصدهاي مختلف

% WPC

35

50

65

80

Moisture

4.6%

4.3%

4.2%

4.0%

Crude protein

36.2%

52.1%

63.0%

81.0%

True protein

29.7%

40.9%

59.4%

75.0%

Lactose

46.5%

30.9%

21.1%

3.5%

Fat

2.1%

3.7%

5.6%

7.2%

Ash

7.8%

6.4%

3.9%

3.1%

Lactic acid

2.8%

2.6%

2.2%

1.2%

كاربرد كنسانتره پروتئين آب پنير

استفاده از بسياري از محصولات پنير به عنوان مواد تشكيل دهنده در غذاهاي مختلف نه تنها بر روي ويژگي هاي تغذيه اي بلكه همچنين بر عملكرد مطلوب برخي از اين محصولات استوار است. كنسانتره پروتئين آب پنير داراي ويژگي هاي عملكردي زيادي است كه بيشتر آنها با پروتئين هاي آب پنير ارتباط دارد. برخي از ويژگي هاي اساسي كه WPC مي تواند فراهم كند، اتصال آب، شلاق / فوم، امولسيون، حلاليت بالا، ژل شدن، توسعه ويسكوزيته و قهوه اي است.
- WPC از پروتئين 35 درصد به عنوان جايگزيني براي شير نابالغ استفاده مي شود و همچنين به عنوان يك تثبيت كننده و مومتيك چربي در ماست، مخلوط نانوايي، غذاهاي رژيمي، غذاهاي نوزاد و شيريني ها استفاده مي شود. خواص آبرساني آن، خواص چرب مانند چربي و خواص ژل در هنگام استفاده در اين محصولات فرآوري شده مفيد است. به عنوان پر كننده و  براي بهبود ارزش تغذيه اي فراورده هاي غذايي و غني كردن فراورده هاي ذرت و غني كردن شيريني ها، همچنين در توليد استابيلايزرهاي ماست و پنير به منظور افزايش ماده خشك محصول

- WPC از 50، 65 يا 80 درصد پروتئين مخصوصا براي استفاده در نوشيدني هاي تغذيه اي، سوپ ها، محصولات نانوايي، گوشت، غذاهاي رژيمي، محصولات كم چرب و نوشيدني هاي پروتئيني تقويت شده مناسب است. آنها به ويژه براي توانايي آنها در كاملا طيف وسيعي از شرايط pH حل شده اند.

- پودر WPC خالص حاوي 80 تا 85 درصد پروتئين يك ماده جايگزين عالي براي استفاده در برنامه هاي خاص است به خصوص به عنوان يك جايگزين تخم مرغي اقتصادي در محصولات مانند نعنا، بستني مدرن.

قابليت استحكام بخشيدن به بافت در محصولات غذايي مختلف به عنوان مكمل ماده خشك همراه با شيرخشك در توليد فرآورده هاي لبني تخميري نقش به سزايي دارد. ايجاد بافت يكدست خامه اي شكل بدون آب انداختگي در توليد محصولات لبني ، غني سازي فرآورده هاي قنادي و نانوايي يكي از بهترين مكملهاي پروتئيني غلات به شمار ميرود و موجب بهبود قابل ملاحظه كيفيت اين پروتئين ها مي گردد.

فروش كنسانتره پروتئين آب پنير WPC

فروش كنسانتره پروتئين آب پنير WPC

كنسانتره پروتئين آب پنير اين وي پروتئين ها از آب پنير شيرين ساخته شده كه با Alpha Lactalbumin غني شده و فاقد لاكتوز بوده كه در كيسه هاي 20 و 15 كيلو گرمي جهت توليد محصولات غذايي با برندهاي Arla دانمارك، Havero هلند ، Mill Haven ، Saputo  و Hilmar آمريكا عرضه ميشود. لطفا جهت دريافت اطلاعات بيشتر و دريافت نمونه با بخش فروش داخلي شركت تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

آمونيوم مالات

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۸:۱۶ توسط:shima موضوع:

مقدار مصرف بهبود دهنده نان

سيترات آمونيوم

فرمول شيميايي:C6H5K3O7
ظاهر: كريستال سفيد
رنگ: پودر كريستالي
سيترات پتاسيم، نمك پتاسيم اسيد سيتريك به شكل بلورهاي پودري سفيد رنگ است.اين محصول به راحتي در آب حل مي شود، فرمول مولكولي اين محصول C6H5K3O7 بوده و بدون بو با طعم شور و آب دوست است و مي­تواند مقدار كمي آب را جذب كرده و نگه دارد. حدود 38 درصد وزن اين تركيب مربوط به پتاسيم است. سيترات پتاسيم در شكل مونوهيدرات بسيار آب دوست است.
اين محصول به عنوان يك تنظيم كننده اسيدي مورد استفاده قرار مي گيرد.

سيترات آمونيوم

كاربرد سيترات آمونيوم

افزودني هاي شيريني، افزودني هاي لبني و شير

 

Undefined

دكستروز

دكستروز

نامهاي ديگر: قند ذرت، قند انگور، گلوكز مونوساكاريد
فرمول شيميايي: C6H12O6
گريد هاي محصول: خشك ، مونو هيدرات(آبدار)
كشورهاي توليد كننده : فرانسه - آلمان
بسته بندي: كيسه 25 كيلوگرمي

دكستروز

دكستروز ماده اي قندي استحصالي از ذرت بوده كه به صورت صنعتي از اثر حرارت و اسيد يا آنزيم ها بر نشاسته ذرت و هيدروليز كامل آن بدست مي آيد. در بازار ايران دو نوع دكستروز موجود است، دكستروز موتو هيدارت يا همان آبدار كه حاوي نه درصد آب كريستاليزه است با ظاهر كريستالي، سفيد و پودر شكل و بي بو و بيشترين كاربرد را دارد. دكستروز خشك با ظاهر بلوري شكل پودر و با طعم شيرين كه حاوي حدود نيم درصد اب كريستاليزه است. از لحاظ كاربرد تجاري گلوكز به شربت ذرت كه مخلوطي از گلوكز،دكسترين و ديگر قندها است گفته مي شود و گلوكز خالص، دكستروز ناميده مي شود. دكستروز به طور مستقيم و كاملا توسط مخمرها تخمير داده مي شود، بنابراين به صورت وسيع در محصولاتي مانند نان كه فرآيند تخمير دارند استفاده مي شود. دكستروز معمولا به عنوان يك شيرين كننده در غذاهاي بسته بندي شده و فرآورده هاي غذايي به علت قابليت دسترسي گسترده آن استفاده مي شود. اين محصول داراي طعم خوش و "خنك كننده" است كه طعم غذاهايي را كه براي شيرين كردن از آن استفاده مي شود، را طعم مي دهد. اين محصول را به منظور افزايش و تثبيت رنگ آميزي مواد غذايي، و همچنين براي افزايش زمان نگهداري مواد غذايي بسته بندي شده استفاده مي كنند.

كاربردهاي غذايي دكستروز

محصولات حاوي دكستروز

دكستروز مي تواند در بعضي از غذاها يا نوشيدني ها براي بهبود عملكرد فيزيكي مورد استفاده قرار گيرد و دكستروز مي تواند در غذاهاي مانند گوشت هاي خشك شده استفاده مي كنند. دكستروز به غذاها اضافه مي شود تا آنها را شيرين كرده، و گاهي اوقات به عنوان يك پركننده يا عامل سازنده مورد استفاده قرار مي گيرد. به منظور استفاده از دكستروز به عنوان يك شيرين كننده، آن را بايد با يكي از قندهاي پيچيده تر (فروكتوز يا ساكاروز) تركيب كرد، زيرا شيرين بودن دكستروز به مدت طولاني طول نمي كشد تا طعم را براي يك دوره زماني تشخيص دهد. دكستروز در سس ها، مخلوط هاي كيك، آب نبات، نوشيدني هاي انرژي و دسرهاي يخ زده استفاده مي شود. همچنين ممكن است در غذاهاي خوشمزه مانند گوشت خالص، غذاهاي كنسرو شده، سبزيجات، ترشي و تره فرنگي موجود باشد. ممكن است يك غذاي خاصي حاوي دكستروز نباشد زيرا ممكن است بر روي يك برچسب تحت نام هاي ديگر از جمله قند ذرت، شكر گندم، شكر برنج، دكستروز مونوهيدرات، D-گلوكز، قند انگور و دكستروز آنيدراز ظاهر شود.

ساير كاربردهاي براي دكستروز

دكستروز داراي شاخص گليسمي بالا است  به اين معني كه سطح قند خون را به سرعت افزايش مي دهد، بنابراين در تهيه و تزريق داخل وريدي (IV) و تزريق در بيمارستان براي كاهش قند خون و كم آبي و IV تغذيه استفاده مي شود. افرادي كه مبتلا به ديابت هستند ممكن است قرص يا ژل دكستروز مصرف كنند تا سطح قند خون خود را بالا ببرند. هنگام استفاده از دكستروز، بايد سطح قند خون خود را كنترل كنيد تا از قند خون بيش از حد جلوگيري شود. گاهي اوقات دكستروز نيز توسط ورزشكاران استقامتي به عنوان مكمل براي مبارزه با قند خون پايين و گليكوژن ضعيف شده در طول تمرينات طولاني و يا بعد از تمرين شديد استفاده مي شود. همچنين مي تواند به عنوان يك حامل در مكمل هاي غذايي استفاده شود.

دكستروز ابدار

Undefined

سيترات كلسيم

سيترات كلسيم

سيترات كلسيم

نام هاي ديگر: E333 - پروپان تريكو اسيد - كلسيم سيترات
فرمول شيميايي: Ca۳(C۶H۵O۷)۲
شكل ظاهري: پودر سفيد
بسته بندي: 25 كيلويي
سيترات كلسيم نمك كلسيم اسيد سيتريك است. معمولا به عنوان يك افزودني مواد غذايي (E333) و يك نگهدارنده، و گاهي براي طعم استفاده مي شود. اين محصول به شكلي، شبيه سيترات سديم است. سيترات كلسيم نيز در برخي از مكمل هاي كلسيم در رژيم غذايي يافت مي شود.

سيترات كلسيم

خواص شيميايي سيترات كلسيم

سيترات كلسيم در آب بسيار محلول است. كريستالهاي سوزني تري كلسيوم دسيكات تتراهيدرات [Ca3 (C6H5O7) 2 (H2O) 2] · 2H2O از طريق سنتز هيدروترمال به دست مي آيد. ساختار بلوري شامل يك شبكه سه بعدي است كه در آن هيدروژنه هماهنگ شده با كاتدي هاي Ca2 + با آنيون هاي سيترات و پيوندهاي هيدروژني بين دو مولكول آب غير هماهنگ كننده آب و دو مولكول آب هماهنگ ارتباط دارد.

توليد سيترات كلسيم

سيترات كلسيم در جداسازي اسيد سيتريك از پروتئين تخمير شده بدست مي آيد همان پروتئيني كه توسط آن اسيد سيتريك به صورت صنعتي توليد مي شود. اسيد سيتريك در محلول گوگرد با هيدروكسيد كلسيم خنثي مي شود و سيترات كلسيم نامحلول را توليد مي كند.
     3 Ca (OH) 2 (s) + 2 C6H8O7 (l) → Ca3 (C6H5O7) 2 (s) + 6 H2O (l)
در نتيجه توليد سيترات كلسيم ممكن است به صورت جامد به فروش برسد يا به اسيد سيتريك با استفاده از اسيد سولفوريك رقيق تبديل شود.

كاربرد سيترات كلسيم

در صنايع لبني ،فراورده هاي نان و صنايع نوشيدني به عنوان شلات كننده ،بافر،انعقاد كننده وغني سازي با كلسيم ... كاربرد دارد.

خواص سيترات كلسيم  بهترين نوع مكمل كلسيم  عوارض قرص كلسيم سيترات  قيمت قرص كلسيم سيترات  قيمت كلسيم سيترات

Undefined

گلوكونات كلسيم

گلوكونات كلسيم

كلسيم گلوكونات يك مكمل معدني و دارويي است. به عنوان يك دارو با تزريق به وريد براي درمان كلسيم كم خون، پتاسيم خون بالا و سميت منيزيم استفاده مي شود. اين مكمل به طور كلي فقط زماني لازم است كه كلسيم كافي در رژيم وجود نداشته باشد. براي درمان يا پيشگيري از پوكي استخوان، به عنوان مكمل قابل استفاده مي باشد.

فروش گلوكونات كلسيم

ديگر كلسيم هاي خوراكي: لاكتات كلسيم

شكل ظاهري لاكتات كلسيم، پودر سفيد است. در صنايع غذايي، لاكتات كلسيم اغلب به عنوان يك آنتي اسيد استفاده مي شود و همچنين براي درمان كمبود كلسيم. لاكتات كلسيم را مبتواند در pH هاي مختلف جذب ي شود و نيازي نيست كه با غذا جذب شود. لاكتات كلسيم را به غذاهاي بدون قند براي جلوگيري از پوسيدگي دندان اظافه ميكنند. وقتي به آدامس زايليتول  اضافه شده است، آن رمينراليزاسيون ميناي دندان را افزايش مي دهد. همچنين به محصولات غذايي اضافه ميكنند تا به نگه داشتن آنها و سفت شدن آن و افزايش عمر مفيد آن كمك كند.  لاكتات كلسيم ، پكتين را به پكتات كلسيم غيرقابل حل تبديل مي‌كند؛ لذا در پخت ميوه‌ها و سبزي‌ها براي تهيهٔ كمپوت ميوه و كنسرو سبزي ، اين نمك باعث حفظ قوام ميوه‌ها و سبزي‌ها مي‌شود. همچنين باعث افزايش حجم و قوام خامه‌هاي تزئيني و بهبود كيفيت شيرخشك مي‌شود. در برخي از شستشو دهان مقابله (OTC) نيز يافت مي شود.

Undefined

روغن شورتنينگ

روغن شورتنينگ

روغن شورتنينگ‌ كه به نام روغن صاف قنادي هم در ايران معروف بوده به نوعي چربي گفته مي شود كه قابليت نرم و روان كردن و يا كوتاه كردن ساختار تركيبات غذايي را دارد و از روغن ها فرموله شده‌اند. به عنوان مثال شورتنينگ در تركيبات خمير نانوايي و شيريني گلوتن نشاسته را پاره مي كند، كه اين عمل باعث نرم شدن ذرات گلوتن و در نتيجه توليد محصولات نرم و با قابليت هوادهي مناسب مي گردد.  بدون شورتنينگ‌ در نان وشيريني ها، گلوتن و نشاسته بصورت ذرات چسبنده به يكديگر متصل مي ‌شوند و هنگام جويدن احساس سفتي راايجاد مي ‌نمايند. شورتنينگ‌ها بعنوان مواد نيمه پلاستيك در نظر گرفته مي ‌شوند، اما اين توصيف به تنهايي براي آنها كافي نيست. در ساختار روغن شورتنينگ معمولا امولسيفاير هاي مختلفي همچون مونو و دي گليسريد، LACTEM وPGE استفاده مي شود كه سبب بهبود بافت محصول نهايي مي گردد.
جهت تهيه روغن شورتينگ در طي روندي، روغن مايع را هيدروژنه كرده، منظور از هيدروژنه كردن اضافه كردن اتم هاي هيدروزن به روغن مي باشد، در نتيجه چربي هاي روغن، اشباع شده و به حالت جامد تبديل مي شوند. بافت اين روغن در دماي محيط حين جامد بودن، كاملا نرمه و چاقو به راحتي در داخل آن فرو مي رود. فرق اصلي روغن شورتينگ با كره و مارگارين درميزان چربي آن است. روغن قنادي از 100 درصد چربي تشكيل شده و هيچ گونه مايعاتي ندارد. علت اينكه اسم اين نوع روغن رو در زبان انگليسي Shortening گذاشتن اين است كه ميزان زياد چربي رشته هاي بلند گلوتن درون آرد را كوتاه مي كند.

فروش روغن شورتنينگ

روغن صاف قنادي چند نوع دارد، كه البته ماده ي اوليه ي همه ي آنها يكي بوده و فقط پروسه هاي مختلف بر روي آنها انجام مي شود. جهت طبقه بندي اين نوع روغن از عدد استفاده مي كنند، يعني روغن پنجاه نرم تر از روغن چهل مي باشد، كه البته اين ميزان سفتي و رواني اين روغن را مناسب براي كاربردهاي مختلف مي كند. روغن قنادي 40 كه به روغن قنادي جامد Solid shortening هم معروف است، از ساير گريدها سفت تر و سفيدتر بوده و براي انواع خميرها مثل خمير هزارلا استفاده مي شود. براي استفاده از روغن شورتينگ 40  آن را رنده مي كنند و يا به قطعات كوچيك تر درمي آورند يا اينكه آن را  حرارت داده و نرم مي كنند.  از عوامل محبوبيت اين روغن در بين قنادها اين است كه روغن شورتينگ يا همان روغن قنادي از كره بسيار ارزون تر بوده، عمر بسيار بيشتري داره و نيازي به نگهداري در يخچال ندارد. همچنين شما مي توانيد اين نوع روغن رو ماه ها در فضاي آشپزخانه نگه داري كنيد و هيچگونه نگراني از بابت خرابي آن نداشته باشيد. همچنين مقاومت اين روغن در مقابل گرما بالاتر بوده و رنگ سفيد آن ياعث م يشود رنگ پذيري آن بي نظير شود. 

قيمت روغن شورتنينگ

خواص روغن شورتنينگ: 

1. هنگاميكه مايعات به آرد اضافه مي شوند رشته هاي پروتئيني آرد به هم پيوند ميخورند و در نتيجه ي بلند شدن رشته هاي گلوتن خمير فرم كشساني به خود ميگيرد، از آنجاييكه روغن شورتنينگ برخلاف كره و مارگارين از صد در صد چربي تشكيل شده و هيچ گونه رطوبتي ندارد، بيش از آنها از تشكيل رشته هاي بلند گلوتن جلوگيري مي كند. هر چي رشته هاي گلوتن آرد كوتاه تر باشند خمير پوك تر و شكننده تر مي شود. علاوه بر اين، چربي بالاي روغن قنادي از چسبناك شدن خمير جلوگيري كرده و كار با خمير را راحت تر مي كند.
2. وجود رطوبت در كره و مارگارين باعث مي شود كه با گذشت زمان رطوبت از بين رفته و شيريني خشك و سفت و به اصطلاح بيات شود. ولي شيريني هاي تهيه شده با شورتنينگ نرم تر، پوك تر و ماندگارتر هستند. علت ماندگاري شيريني قنادي ها نسبت به شيريني خانگي نيز همين است.
3.  روغن شورتنينگ نقطه ذوب بالاتري از كره و مارگارين دارد، اين باعث مي شود حين پخت ديرتر ذوب شده و  شيريني ها فرصت بيشتري براي پختن داشته باشند و بيشتر پف كنند. خميرِ شيريني هايي كه با روغن قنادي تهيه مي شوند، حين پخت فرصت كافي براي فعل و انفعالات دارند. روغن قنادي باعث مي شود حين پخت چربي از بافت شيريني خارج نشده و اصطلاحا شيريني چربي پس ندهد و  ظاهر شيريني بهتر حفظ مي شود. كره زودتر و در واقع در دماي پايين تري شروع به ذوب شدن ميكند و شيريني هايي كه با كره تهيه مي شوند زودتر پخته ميشوند، زودتر مي سوزند و اگر كمي بيش از حد لازم در فر بمانند چربي پس مي دهند. 

كاربرد روغن شورتنينگ در صنايع غذايي :

الف. كاربرد روغن شورتنينگ در نان و كيك و شيرني

  • نازك و نرم كردن بافت نان
  • ايجاد احساس هاني مطلوب
  • پوكي محصول به دليل وارد نمودن هوا به داخل ساختار خمير
  • افزايش استحكام و يكپارچگي بافت شيريني
  • افزايش قابليت انتقال حرارت و مدت زمان نگهداري محصول
  • قابليت مخلوط شدن در همزن هاي با دور بالا

ب. كاربرد روغن شورتنينگ در بستني، خامه قنادي

  • روغن قنادي شورتنينگ م نقطه ذوب بالاتري نسبت به كره و روغن هاي حيواني دارند و همين امر سبب مي شود نقطه ذوب بستني و خامه قنادي بالاتر رود و اين محصول در فضل تابستان ديرتر ذوب شود.
  • افزايش هوادهي قابل توجه خامه قنادي
  • بهبود بافت خامه قنادي به دليل وجود منوو دي گليسيريد و ساير امولسيفايرها در تركيب شورتنينگ
  • بهبود نقطه ذوب خامه قنادي با انتخاب شورتنينگ با SFC مناسب

فروش روغن شورتنينگ

منبع: بيكينگ

Undefined

كلريد پتاسيم

كلريد پتاسيم

نام هاي ديگر: پتاسيم كلرايد ، سيلويوت، كلرايد پتاسيم ، potassium chloride .
فرمول شيميايي: KCl
خلوص محصول: 99.8%
شكل ظاهري: كريستال سفيد
قابليت انحلال: با افزايش دما آب قابليت انحلال محصول افزايش مي يابد.

كلريد پتاسيم

كلريد پتاسيم (KCl) يك نمك فلزي متشكل از پتاسيم و كلريد است. اين ماده بي بو است و ظاهر كريستال شيشه اي سفيد يا بي رنگ دارد. پتاسيم كلرايد جامد بوده و به راحتي در آب حل مي شود. KCl به صورت گسترده در صنايع توليد كود كشاورزي بكار برده مي شود. اما مهمترين كاربرد آن به عنوان كود شيميايي در صنايع كشاورزي است. ساير موارد استفاده آن در صنايع ديگر مانند توليد صابون و شوينده ها، رنگ هاي شيميايي و داروها، صنايع شيشه و سراميك، صنايع غذايي، تهيه گل حفاري و … هستند كه حجم بسيار كمي از توليد پتاس، در اين صنايع مصرف مي‌شود. به طور طبيعي به عنوان سيلوييت معدني و در تركيب با كلريد سديم به عنوان سيلوييت اتفاق مي افتد.

كاربردهاي كلريد پتاسيم

 رشد بسياري از گياهان روي كره زمين مشروط به دريافت پتاسيم مي باشد بنابراين بخش عمده كلريد پتاسيم توليد شده در جهان براي ساخت كودهاي كشاورزي به مصرف مي رسد. از پتاسيم كلريد به عنوان يك ماده خام شيميايي براي توليد هيدروكسيد پتاسيم و فلز پتاسيم نيز استفاده مي شود.  اين محصول به دلايلي نسبت به ديگر كودهاي پتاسيم دار مانند سولفات پتاسيم، براي تغذيه گياه بهتر است. زيرا در طبيعت بيشتر پيدا شده و منبع غني براي تغذيه گياه است همچنين نسبت به ديگر كودهاي پتاسيم دار ديگر داراي قيمت ارزانتر است.

گاهي اوقات در آب به عنوان مايع تكميل كننده در عمليات نفت و گاز طبيعي و همچنين جايگزيني براي كلريد سديم در واحدهاي نرم كننده خانگي استفاده مي شود. KCL به عنوان يك منبع تابش بتا براي كاليبراسيون تجهيزات نظارت بر تابش مفيد است، زيرا پتاسيم طبيعي حاوي 0.0118 درصد از ايزوتوپ 40K است. يك كيلوگرم KCl باعث توليد 16350 بكرول پرتوي از بتا 89.28٪ و گاما 10.72٪ با 1.46083 مگاوات مي شود.
كلريد پتاسيم در برخي محصولات منجمد كه براي حيوانات خانگي و گياهان ايمن طراحي شده اند مورد استفاده قرار مي گيرد، هرچند كه كيفيت ذوب شدن آن نسبت به كلريد كلسيم پايين تر مي باشند [كمترين درجه حرارت قابل استفاده 12 ° F (-11 ° C) v -25 ° F (-32 درجه سانتيگراد)]. همچنين در مارك هاي مختلف آب بطري و همچنين در حجم هاي فله اي براي اهداف حفاري سوخت فسيلي استفاده مي شود.
كلريد پتاسيم همراه با كلريد سديم و ليتيوم كلريد به عنوان يك جوش براي جوشكاري آلومينيوم مورد استفاده قرار مي گيرد.

فروش كلريد پتاسيم

 

فارسي

كافي كريمر

كافي كريمر

نام هاي ديگر: پودر شير ، كافي كريمر نباتي ، كافي ميت ، كرم قهوه، سفيد كننده قهوه ، Coffee Creamer
محصول كشور: هلند، آلمان
بسته بندي 25 كيلويي
كافي كريمر مواد مايع يا دانه اي هستند كه براي جايگزيني شير يا كرم به عنوان يك افزودني براي قهوه، چاي، شكلات داغ و ساير نوشيدني ها استفاده مي شوند. آنها حاوي لاكتوز نيستند و بنابراين معمولا به عنوان غير لبني ناميده مي شود، اگرچه بسياري از آنها حاوي كازئين، كه همان پروتئين حاصل از شير است مي باشند. محصولات خشك دانه اي نيازي به يخچال ندارند و مي توانند در مكان هايي كه يخچال ندارند استفاده شود و ذخيره شود. مخلوط هاي مايع غير لبني بايد بعد از باز شدن به سختي بسته و يخ زده شوند. برخي از كافي كريمرهاي غير لبني حاوي شيريني و طعم دهنده هايي مانند وانيل، فندق يا كرم ايرلندي هستند. همانطور كه با ديگر محصولات غذايي فرآوري شده، نسخه هاي كم كالري و كم چربي براي كرم هاي غير لبني در دسترس هستند.

كافي كريمر

تاريخچه كافي كريمر

در سال 1958، يك شركت نستله، بيشتر چربي شير را با روغن گياهي جايگزين كرد و پروتئين شير را كاهش داد و محصولي را كه به راحتي در مايعات داغ حل شده بود توليد كرده بود. محصول جديد با نام تجاري Coffee Mate عرضه شد كه امروز پرفروش‌ترين نوع اين محصول است. كافي ميت در 25 طعم مختلف از جمله، خامه بادام پاريزيان، شيريني زنجبيلي و قهوه موكا نعناع در ايالت كاليفرنياي آمريكا توليد مي‌شود. مواد تشكيل دهنده كافي ميت يا انواع ديگر كافي كريمر، آب، شربت ذرت (عصاره يا سيروپ ذرت)، دانه سويا هيدروژنه، روغن پنبه دانه، كازئينات سديم، فسفات پتاسيم (دي پتاسيم فسفات) و كاراگينان است.

كاربرد كافي كريمر

عناصر كافي كريمر

كافي كريمر نوعي روغن گياهي است كه از روغن سبزيجات هيدروژنه ،مشتقات شير، شربت گلوكز و غيره ساخته شده است و از طريق يك سري مراحل از جمله امولاسيون جايگزيني، همگن كردن كلرها و خشك كردن با متد اسپري كردن حاصل مي شود. با توسعه روزافزون صنايع غذايي ،نقش پودر شير خشك گياهي در صنايع غذايي بيشتر برجسته مي شود و خواص فيزيكي و قيمت مناسب آن بيشتر مورد علاقه مشتريان قرار مي گيرد.

فارسي

PGPR

PGPR

نام ديگر:روغن روان كننده شكلات، پلي گليسرول پلي رسينولئات، هموپليمر، E476
برند: kerry هلند, بلژيك Oleon
بسته بندي: بشكه
پلي گليسرول پلي رسينولئات يا همان PGPR امولسيفايري است كه از پليمريزاسيون اسيدهاي چرب (روغن كرچك يا روغن سويا) و گليسرين در غلظتهاي مختلف بدست مي آيد. در شكلات، شكلات تركيبي و پوشش هاي مشابه، PGPR عمدتا با مواد ديگر مانند لسيتين براي كاهش ويسكوزيته استفاده مي شود. پلي گليسرول پلي رسينولئات اصطكاك بين ذرات جامد (مانند كاكائو، شكر، شير) را كاهش داده و متقابلا  ويسكوزيته پلاستيك شكلاتهاي تهيه شده با كره كاكائو و يا جانشين كره كاكائو را كاهش مي دهد و از اين طريق تعامل ميان ذرات شكر و چربي  را بهبود مي بخشد. استفاده همزمان از PGPR  و لسيتين در شكلات تاثير سينرژيستي دارد، يعني تركيب موجود بهترين تاثير و عملكرد را در شكلات به جاي مي گذارد. همچنين مي تواند به عنوان يك امولسيفاير در اسپري ها و سس سالاد استفاده شود، يا براي بهبود بافت محصولات پخته شده بكار رود. 

PGPR

 

كاربرد PGPR در شكلات

 

  PGPR ويژگي هاي جريان شكلات و شكلات تركيبي را بهبود مي بخشد، به خصوص در نزديكي نقطه ذوب، مي تواند كارايي فرآيند پوشش شكلات را بهبود بخشد. پوشش هاي شكلات با جريان PGPR  در اطراف شكل محصولات بهتر پوشيده مي شوند و باعث  پخش شدن يكنواخت شكلات روكشي بر روي مغز
برچسب: ،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۸:۰۳ توسط:shima موضوع: