باد باد .

باد

قيمت فروش گلايسين Glycine در بازار

قيمت فروش گلايسين Glycine در بازار

 شركت بازرگاني تيناكم محصول گلايسين Glycine را از كشور چين وهند وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گلايسين Glycine با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

درباره گلايسين Glycine

فارسي
Tags: 

فروش گوارگام هندي - ويسكوزيته بالا

شركت بازرگاني تيناكم گوارگام را از كشور چين وهند وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گوارگام با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

فروش اسيد سيتريك خشك و آبدار

شركت بازرگاني تيناكم اسيد سيتريك خوراكي و دارويي را از كشور چين وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسيد سيتريك خوراكي و دارويي با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

اسيد سيتريك

فارسي

واردكننده اسيد فوماريك، خريد اسيد فوماريك خوراكي، قيمت اسيد فوماريك صنعتي

شركت بازرگاني تيناكم اسيد فوماريك خوراكي و دارويي را از كشور ژاپن وارد مينمايد كه ميتوانيد جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد با تلفنهاي شركت يا با مديريت فروش مهندس اميني تماس حاصل فرمائيد.

اسيد فوماريك(Fumaric acid)

ويژگي هاي فيزيكي و شيميايي

فارسي

توليد كننده فروكتوز

فارسي

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۹:۰۷ توسط:shima موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :