باد باد .

باد

امولسيفاير صنعت نفت

قيمت فروش مونو پروپيلن گليكول MPG

شركت بازرگاني تيناكم محصول مونو پروپيلن گليكول MPG را از كشور چين و كره با برند سامسونگ وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بشكه هاي 250 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد مونو پروپيلن گليكول MPG با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي
Tags: 

نمايندگي فروش اسيد فوماريك دارويي

شركت بازرگاني تيناكم اسيد فوماريك خوراكي و دارويي را از كشور ژاپن وارد مينمايد شما مشتريان عزيز ميتوانيد جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول، دريافت نمونه و خريد با تلفنهاي شركت يا با مديريت فروش مهندس اميني تماس حاصل فرمائيد.

كاربرد اسيد فوماريك در صنايع غذايي:
1. اسيد فوماريك اسيد آلي با طعم ترش است. از اين رو، آنها به عنوان يك طعم دهنده استفاده مي شود.
2. اسيد فوماريك است كه حتي در نان براي طعم و مزه ترش استفاده مي شود.
3. اسيد فوماريك به عنوان يك آنتي اكسيدان در قالب ماده اي است كه كمك مي كند تا به حفظ سطح اسيديته استفاده مي شود.
4. اسيد فوماريك  به كاهش سطح pH كمك مي كند و داراي عملكرد ضد باكتري و ضد عفوني كننده است.

 

فارسي
Tags: 

قيمت فروش شربت گلوكز gluغير مجاز مي باشدe

توليدكننده گلوكز ذرت - فروش گلوكز مايع

شركت تيناكم محصول گلوكز ذرت و گندم را  در بسته بندي هاي 25, 50 و 300 كيلويي در انبار تهران و اصفهان عرضه مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گلوكز با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

بسته هاي از DE 42 شربت گلوكز ذرت با بريكس 82٪ به صورت فله در تانكرهاي 20 تني.
هم چنين بسته محبوب به صورت بشكه هاي 290kg / درام پلاستيك و يا گالن هاي 50 كيلويي در دسترس است.

فارسي
Tags: 

فروش متيلن كلرايد Methylene Chloride - قيمت دي كلرو متان سامسونگ

فارسي

شركت بازرگاني تيناكم محصول متيلن كلرايد را از كشور چين و كره با برند سامسونگ وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بشكه هاي 250 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد متيلن كلرايد با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

Tags: 

فروش محلول آمونياك مايع با خلوص 20-25درصد - Ammonia

شركت تيناكم محصول آمونياك مايع را خلوص 20 تا  25 درصد عرضه مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بشكه هاي 200كيلو گرمي و يا تانكرهاي 17 و 25 تني با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد محلول و گاز آمونياك99درصد با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

توضيحات محصول آمونياك Ammonia

فارسي

فروش زانتان گام خوراكي- خريد صمغ گزانتان مش200

شركت بازرگاني تيناكم محصول  زانتان گام Xanthan gum را از كشور چين و آلمان وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي در مش هاي 80 و 200 با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد زانتان گام Xanthan gum با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي
Tags: 
برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۹:۲۳ توسط:shima موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :